וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד אפל: "בגללה התמכרתי לפורנוגרפיה"

גבר מארה"ב הגיש את התביעה נגד ענקית הטכנולוגיה בטענה שהיא "לא הזהירה" מהסכנות שבתכנים מיניים ברשת. הוא טען שנישואיו נפגעו מההתמכרות ודרש שאפל תתקין מסנן נגד פורנו

הטכנולוגיה אשמה בהתמכרות? אדם ממדינת טנסי שבארה"ב הגיש נגד ענקית המחשבים "אפל". העילה: החברה איפשרה לו גישה לצריכת פורנוגרפיה, דבר שהוביל להתמכרות מינית חמורה – כך פורסם היום (חמישי) במגזין "טיים".

בכתב התביעה שהתפרש על פני 50 עמודים טען עורך הדין האמריקני כריס סבייר, כי אפל תומכת בפורנוגרפיה שכן היא אינה חוסמת תוכן כזה. לדבריו, לו רצתה החברה, היא הייתה נוקטת במדיניות אחראית ומתקינה מסננים בדפדפן שלה – אשר היו מאפשרים גישה לאתרים בעלי תוכן בלתי הולם רק לבני 18 ומעלה, אחרי שאלו נתנו הסכמתם לעניין.

אם לא די בטיעון המשונה הזה, סבייר הוסיף לכתב התביעה נגד אפל גם את האשמה בכישלון נישואיו, שלטענתו גרם לו למצוקה נפשית עד כדי אשפוז. הוא הסביר כי החברה האמריקנית לא הזהירה אותו מפני הסכנות שבפורנוגרפיה, וטען כי ההתמכרות המינית שלו, שפגעה בנישואיו, היא בגדר מצב בלתי הפיך. "אפל ידעה, או הייתה צריכה לדעת שהתוצאה של מצב כזה יכולה להיות הרסנית לאנשים, לאיכות החיים שלהם ואפילו ליכולת שלהם לצאת להתפרנס", נכתב בתביעה. "החברה צריכה לראות בתביעה הזאת בתור תמרור אזהרה מפני תלונות עתידיות – אם זו לא תפעל בעניין". מאפל עצמה טרם התקבלה תגובה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully