וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: 200 ק"ג מריחואנה התגלו צמוד לבסיס צבאי

שלומי גבאי

19.7.2013 / 0:05

תושב פרדס חנה, שנחשד בגידול והפצת סמים, הוביל את השוטרים למעבדה משוכללת ששכנה מטרים ספורים מהגדר ההיקפית של מחנה 80. הם נדהמו לגלות מאות שתילים בשווי מיליון שקלים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל לאחרונה בתחנת משטרת חדרה ביצעו אתמול (חמישי) בלשי התחנה, יחד עם חניכי קורס הקצינים של המרכז ללימודי משטרה, חיפוש בביתו של תושב פרדס חנה, בן 40, החשוד בגידול והפצת סם מריחואנה מסוג הידרו. לאחר חקירה קצרה בביתו, הוביל האיש את השוטרים למבנה לא מאויש של חברת "בזק" שממוקם על כביש מספר 65, מטרים ספורים מגדר המערכת של הבסיס הצבאי מחנה 80. שם נדהמו השוטרים לגלות כ-150 שתילים של הסם, אשר משקלם הכולל היה 200 ק"ג. הם גודלו במעבדה בתוך המבנה, ושוויים מוערך ביותר ממיליון שקלים.

המבנה בו פעלה מעבדת הסמים על גדר מחנה 80. יולי 2013. שלומי גבאי
200 ק"ג. מעבדת הסמים, סמוך למגדל השמירה של מחנה 80/שלומי גבאי

הבלשים שפרצו פנימה הופתעו לא רק מהכמות הגדולה שתפסו, אלא גם מהשיטה המורכבת בה פעלה המעבדה. הסמים הוחזקו בטמפרטורה מתאימה שווסתה באמצעות מזגנים, לאור מנורות פלורסנט מיוחדות. החשוד, נשוי ואב לחמישה ילדים, מוכר למשטרה, כולל עקב עבירות קודמות בתחום הסמים, והוא נעצר להמשך חקירה במחלק התשאול של התחנה. כעת, אחת השאלות המרכזיות שעומדות כעת בפני החוקרים היא כיצד פעלה מעבדת סמים סמוך כל כך למגדל השמירה של בסיס הצבאי, שמאוישת במשך 24 שעות ביממה על ידי חיילים, בלי שאף גורם מוסמך לא שם את ליבו לכך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הפתעה לשוטרים: משתלת מריחואנה ליד בסיס צבאי. צילום מסך
שתילים שנמצאו במעבדה/צילום מסך

"מדובר בתפיסה בכמות לא שגרתית של סם מסוכן שעל פי החשד הופץ ונסחר באזור", אמר סגן מפקד משטרת חדרה, רב-פקד גיל אלחדד, לאחר מבצע התפיסה המוצלח של המשטרה. אולם, יחד עם זאת, הוא הבהיר כי "אנו בראשיתה של החקירה". כמו כן, נמסר מהמשטרה כי עד עתה נלקחו מהחשוד שלושה רכבי יוקרה, אופנוע ועגלה נגררת שנקנו, על פי החשד, מכספי הסחר בסמים.

(עדכון ראשון: 20:55)

המבנה בו פעלה מעבדת הסמים על גדר מחנה 80. יולי 2013. שלומי גבאי
בלש משטרתי מוציא שתיל מריחואנה מתוך המעבדה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully