וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן נחקר במשטרה: "מקווה לחזור מהר לשגרת חיי"

18.7.2013 / 18:26

בתום 9 שעות חקירה במשטרה, שוחרר העיתונאי שנחשד בהטרדה מינית בתנאים מגבילים. "עברתי חקירה עניינית", אמר, והוסיף: "הגעתי למקום שבו האמת קובעת ולא הרכילות"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

"עברתי חקירה עניינית והוגנת", כך אמר הערב (חמישי)העיתונאי עמנואל רוזן בתום תשע שעות חקירה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה - בחשד לעבירות של הטרדה מינית.

"אני שמח מאוד שהגעתי לכאן היום - למקום שבו מה שקובע בו זו האמת ולא הרכילות, העובדות ולא ההכפשה, המציאות ולא השמועות", אמר רוזן לעיתונאים מחוץ למשרדי החקירות בלוד. הוא הודה למשטרה ואמר כי הוא "סומך עליה ב-100%". "אעשה כל מה שצריך כדי לסייע לחוקרים לסיים את תהליך החקירה באופן מהיר ככל האפשר, כדי שאוכל לחזור תוך זמן קצר מאוד למסלול החיים הרגיל שלי ולשגרה המבורכת שלי שנקטעה", סיכם.

בסיום החקירה שוחרר רוזן לביתו בתנאים מגבילים ונאסר עליו ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה. במהלך חקירתו, מסר רוזן את גרסתו לעדויות שהתקבלו במשטרה בחודשים האחרונים בגין עבירות המין שביצע לכאורה.

"הגיע הרגע שעמנואל ימסור את התייחסותו"

החקירה נגד רוזן נפתחה בחודש מאי האחרון, אחרי בדיקה שקיימו שוטרי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה בעקבות פנייה של תא העיתונאיות, שלידי חברותיו הגיעו עדויות מנשים שטענו כי הוטרדו, לכאורה, על ידי רוזן. עוד לפני החקירה הרשמית, נחקרו אנשי תקשורת שעבדו עם רוזן כמו גם המתלוננות, אולם זוהי הפעם הראשונה שרוזן עצמו נחקר במשטרה. יועץ התקשורת של עמנואל רוזן מסר בתגובה: "אנו מברכים שהגיע הרגע שעמנואל ימסור את התייחסותו במקום שבו מה שקובע זה האמת והעובדות ולא שמועות והסתה פרועה. אנו בוטחים במשטרה ומייחלים לחקר האמת".

עמנואל רוזן בסיום יום חקירות ביחידה הארצי לחקירות הונאה. להב 433 בלוד. יולי 2013. דרור עינב
רוזן שוחרר בתנאים מגבילים/דרור עינב

הערכה: רוזן לא יואשם באונס

למשטרה הגיעו, כאמור, בתקופה האחרונה תלונות של כמה נשים שעברו לכאורה הטרדות מיניות מצד רוזן, ורשימה של נשים שהתבטאו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות וסיפרו על ניסיונן עמו. העיתונאית הדס שטייף אף טענה כי עדויות שהגיעו לידיה מצביעות על אונס, אולם בחודש שעבר העריך גורם בכיר במשטרה, שעיין בחומרי החקירה, כי רוזן לא יואשם באונס אלא בעבירות של הטרדות מיניות. הגורם הוסיף כי אין בידי המשטרה עדות חזקה שעלולה להרשיע את רוזן באונס, וכי על חלק מהאירועים המתוארים בעדויות חלה התיישנות.

זמן קצר לאחר שעלו החשדות נגדו, הוצא רוזן לחופשה מעבודתו כפרשן מדיני בחדשות ערוץ 10. את ההחלטה קיבלו במשותף רוזן ומנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, אשר אחרי שנים עמוסות בשמועות על אירועים בעברו של רוזן – גם במקומות עבודה נוספים כגון גל"צ, מעריב וחדשות 2 – החליט לפעול בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully