וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת רוזן: מתלוננת נוספת נחשפה - "רוזן עשה מעשה מגונה 'ביי דה בוק'"

6.5.2013 / 18:41

מעיין פופלבסקי, בת 36 מתל אביב, טענה היום בתוכנית "שש עם עודד בן עמי" כי רוזן ביצע בפניה מעשה מגונה לפני ארבעה חודשים כאשר נפגשה עמו על מנת לראיין אותו לצרכי עבודה

הבהרה: מפרסום הכתבה זו במקור, עשוי היה להשתמע כאילו מסיפורה של גב' מעיין פופלבסקי עולה כי בוצע בה מעשה מגונה. מערכת וואלה! מבהירה, כי לא זו הייתה הכוונה, וכי מאז הפרסום במקור כבר נערך שינוי בכתבה כך שברור, כי המעשה המגונה שתיארה גב' פופלבסקי בוצע בנוכחותה, אך לא בפניה ולא בה.

תיבת הפנדורה של פרשת רוזן ממשיכה להיפתח: עדות נוספת נחשפה היום בשמה ובפניה - מעיין פופלבסקי, בת 36 מתל אביב, שטוענת כי רוזן ביצע בפניה מעשה מגונה לפני ארבעה חודשים כאשר נפגשה עמו על מנת לראיין אותו לצרכי עבודתה. היום, יותר משבוע לאחר פרסום ראשון של העדויות נגדו, הודיעה המשטרה כי תפתח בחקירה פלילית נגד רוזן.

פופלבסקי התראיינה הערב בתכנית "שש עם עודד בן עמי" וסיפרה את שחוותה לאחר שקבעה להיפגש עם רוזן בבית קפה במרכז תל אביב על מנת שיענה לה על שאלון. "הוא התקשר ואמר שהוא לא מוצא חניה ואם אני יכולה לצאת אליו ולחפש יחד איתו, נכנסתי אליו לאוטו והייתה אינטראקציה ענינית", סיפרה.

"תוך שאנחנו מחפשים חניה הוא עוצר את האוטו ברחוב יחסית מרכזי, שם אורות מהבהבים והתפתחה בנינו שיחה. בשלב מסוים משהו הסיט את תשומת ליבי לצד ימין של הכביש - וכשחזרתי לצד שמאל קרה משהו שאני לא מוכנה לתאר אותו אבל המשטרה מגדירה את זה כמעשה מגונה. אני אישית לא מספיק פתוחה בשביל להגיד מה בדיוק היה".

פופלבסקי סיפרה כי המעשה הפתיע והביך אותה, אולם החליטה לעבור עליו לסדר היום. "הייתי בהלם, לקחת לי כמה שניות לבין מה קורה אבל לא עשיתי מזה עניין וניסיתי לגייס את כל הקו?ליות שלי, צחקתי ואמרתי לו 'אתה לא אדם אנונימי, אתה עמנואל רוזן - זה לא משהו שעושים במרכז תל אביב'. הוא לא ממש הגיב, ציפה לשיתוף פעולה מצידי", סיפרה.

"הוא היה מקסים עד אותו רגע, אבל הוא עשה מעשה מגונה 'ביי דה בוק'. אני אישית לא לקחתי את זה כסוג של הטרדה. הדלתות לא היו נעולות, הוא לא עשה שום דבר בכפייה או בכוח. היה שידול מסוים אבל זה לא משהו שאני חווה אותו כאילו חרב עלי עולמי".

בן עמי שאל אותה מדוע לא התלוננה. "זו שאלה טובה, למה לא התלוננתי", ענתה לו. "ראיתי באותו רגע וגם אחריו כסיטואציה בין אנשים בוגרים, קצת סוטה מהנורמלי אבל לא ברמה של להרעיד עליו עולמות - חשבתי שזה מקרה פרטי שלי שלא עשיתי ממנו עניין. היה, אוקיי, עברתי הלאה. זה לא צילק אותי, אין לי שום רצון נקמה כלפיו".

"אני חושבת שזו חוויה סובייקטיבית של מי שנפגע", הוסיפה. "אני בת 36, אם הייתי חווה את זה בגיל 18 - בטח דעתי על העניין הייתה הרבה יותר כועסת ונקמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully