וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחם ושמו קייט. דעה

18.7.2013 / 14:00

בממלכה הבריטית ובעולם כולו מצפים ליורש העצר שאו-טו-טו ייוולד. הילה קובו מזכירה שיש לו גם אמא, שמגיע לה כבוד מינימלי. מתוך מהדורת וואלה! חדשות

מערכת וואלה!

האומה הבריטית והעולם כולו מצפים ללידת יורשת או יורש העצר, צאצאם של הנסיך וויליאם ורעייתו קייט מידלטון. מובן בהחלט, אפילו מרגש. ובכל זאת, מה שקורה בזמן האחרון באנגליה (ובעצם בעולם כולו) אינו ציפייה לגיטימית ללידה מתקרבת, ומידלטון היא כבר לא בן אדם או נסיכה, או רעיה או אמא לעתיד.

קייט מידלטון של השבועות האחרונים היא רחם. רחם אנושי, שהפלא ופלא - מסוגל גם לקום ולהלך ברחובות. לאף אחד לא אכפת מהאישה שמקיפה את האיבר הזה, מרגשותיה ומכבודה. כולם עסוקים רק בו, ברחם. מה הצורה שלו, והגודל, וכן, גם באיזו שעה בדיוק - אבל בדיוק - הוא יתחיל להתכווץ ולהתרחב.

אם נוכל, אז גם נשמח לדעת מתי האישה שמקיפה את הרחם הזה תרגיש את ההתכווצויות האלה, ובאיזו אסלה מלכותית יירדו לה המים, ואיך ומתי ובאיזו שעה בדיוק - אבל בדיוק - תתבצע פתיחה של צוואר הרחם, שגם הוא איבר מאוד חשוב שהישות הזו, קייט, מקיפה אותו.

וכשגברת רחם תגיע לבית החולים, תהיו בטוחים שגדודי פפראצי ינסו לצלם את פניה המיוסרות. אם יתפסו אותה באמצע ציר - זה יהיה בכלל אדיר. ולאחר שתתבשר הממלכה, ואחריה כל העולם, על כך שהיא הגיעה לחדר הלידה, כולם ודאי ידמיינו איך היא קופצת על הפיזיו ופותחת את רגליה, וצועקת ומקללת את הנסיך הענוג וויליאם על מה הוא עולל לה.

אז כן, באנגליה יש תרבות מציצנות ופפראצי עתיקת יומין. אבל גם אנחנו, שלא תטעו, צועדים בדרך הבטוחה לכיוון הממלכה. איזה קטע, מיה דגן ממש-ממש השמינה בהריון שלה; והידעתם? הבטן של גאולה אבן גדלה בסנטימטר; ואת הבטן של יונית כבר ממש רואים! היא מנסה להסתתר מהצלמים, אבל אל דאגה - הצלחנו לצלם אותה. לא את יונית, מצחיקים. את הבטן.

לרוב הנשים, זה ברור, העסק הזה לא כל כך כיף. לא נעים לנו שאתם מודדים את כמות האלכוהול שאנחנו שותות בחודש השני או את עובי הירך שלנו בחודש השמיני, וסופרים את הרגעים עד לצירים של אישה שהיא לא בת זוגכם. אז הנה שוב הבקשה, בשם אחיותיי קייט, גאולה ויונית. תעשו לנו טובה, תנו לנו טיפת כבוד. ברגעים מסוימים בחיינו, אתם מוזמנים להפסיק לחשב ולמדוד. בבקשה צאו לנו מהרחם, מהשחלות, מהחצוצרות, וגם מהאיבר הזה, שאפילו נסיכים מגיחים ממנו לעולם.

MadWoman - לכל הפוסטים בבלוג של הילה קובו

עוד במהדורה:

חשיפה: עדויות המחבל מצומת תפוח. השבוע הורשע סאלם רזל, תושב הכפר שוויכה, ברצח אביתר בורובסקי בצומת תפוח. מה היו המניעים של הצעיר הפלסטיני בן ה-22, מה סימס להוריו, ומה עשה בבוקר הרצח?

המכביה ה-19 יוצאת לדרך: למה בעצם צריך אותה? האירוע שמביא מדי ארבע שנים אלפי ספורטאים יהודים לישראל - כמה הוא עולה לנו? האם ההכנסות מכסות את ההוצאות? ואת מי בכלל זה מעניין?

השבוע בדקה: מה הקשר בין מרינה מקסימיליאן לנגיד יעקב פרנקל? סיכום אירועי השבוע האחרון.

התחזית: היום עומס חום קל עד בינוני, עם טמפרטורות מעט נמוכות לעונה. מחר ללא שינוי. שימו לב: בשבת הים מסוכן לרחצה.

צפו במהדורה המלאה של וואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully