וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: עמנואל רוזן נחקר בחשד לעבירות מין

18.7.2013 / 10:12

חודשיים לאחר פתיחת החקירה הפלילית נגדו, נחקר העיתונאי במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה, שם הוא מוסר את גרסתו לתלונות על הטרדה מינית ועבירות מין נוספות

העיתונאי עמנואל רוזן נחקר הבוקר (חמישי) לראשונה על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, במסגרת חקירת החשדות נגדו בעבירות של הטרדה מינית ועבירות מין נוספות. רוזן נחקר מאז שעות הבוקר במשרדי היחידה, שם הוא מוסר את גרסתו לעדויות שהתקבלו שם בחודשים האחרונים על עבירות המין שביצע לכאורה. הוא צפוי להישאר שם בשעות הקרובות.

החקירה נגד רוזן נפתחה בחודש מאי, אחרי בדיקה שקיימו שוטרי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה בעקבות פנייה של תא העיתונאיות, שלידי חברותיו הגיעו עדויות מנשים שטענו כי הוטרדו על ידי רוזן. עוד לפני החקירה הרשמית, נחקרו אנשי תקשורת שעבדו עם רוזן כמו גם המתלוננות, אולם זוהי הפעם הראשונה שרוזן עצמו נחקר במשטרה.

יועץ התקשורת של עמנואל רוזן מסר בתגובה: "אנו מברכים שהגיע הרגע שעמנואל ימסור את התייחסותו במקום שבו מה שקובע זה האמת והעובדות ולא שמועות והסתה פרועה. אנו בוטחים במשטרה ומייחלים לחקר האמת".

למשטרה הגיעו תלונות של כמה נשים שעברו לכאורה הטרדות מיניות מצד רוזן, ורשימה של נשים התבטאו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות וסיפרו על ניסיונן עמו. העיתונאית הדס שטייף אף טענה כי עדויות שהגיעו לידיה מדברות על אונס, אולם בחודש שעבר העריך גורם בכיר במשטרה, שעיין בחומרי החקירה, כי רוזן לא יואשם באונס אלא בעבירות של הטרדות מיניות. הגורם הוסיף כי אין בידי המשטרה עדות חזקה שעלולה להרשיע את רוזן באונס, ועל חלק מהאירועים המתוארים בעדויות חלה התיישנות.

זמן קצר לאחר שעלו החשדות נגדו, הוצא רוזן לחופשה מעבודתו כפרשן מדיני בחדשות ערוץ 10. את ההחלטה קיבלו במשותף רוזן ומנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, אשר אחרי שנים עמוסות בשמועות על אירועים בעברו של רוזן – גם במקומות עבודה נוספים כגון גל"צ, מעריב וחדשות 2 – החליט לפעול בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully