וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיעה גופה לרכב עם 12 כלבים ו-22 חתולים?

המשטרה באריזונה מנסה לברר מדוע אב ושני בניו נסעו במכונית מסחרית עם גופתה של אם המשפחה - ועם 35 חיות במצב קשה, בהן תיקנים ויונה. "זה משהו שלא ראינו הרבה זמן"

המשטרה בפיניקס, אריזונה, מנהלת בימים אלה חקירה לא שגרתית. החוקרים מנסים לענות על השאלה מדוע הסיעו שלושת בני משפחתה של אישה את גופתה ברחבי המדינה בכלי רכב מלא חיות וחרקים. השוטרים שעצרו את המסחרית בה נסעו השלושה, מצאו בה – פרט לגופת האישה, לולה מיי סטוט - גם 12 כלבים, 22 חתולים, יונה אחת וכמות לא מבוטלת של תיקנים. שלושת הגברים הואשמו בהתעללות בבעלי חיים, וכעת ממשיכה להתנהל נגדם חקירה בגין חשד לביצוע עבירות נוספות, ובראשן רצח האישה.

אלן, גרגורי ואלבה סטוט, בני משפחה מאריזונה שנסעו במכונית עם גופה ו-35 חיות. AP
גרגורי, אלן ואלבה סטוט/AP

במשפט שהתנהל נגד בני המשפחה העידו השלושה – בעלה אלבה ושני הבנים אלן וגרגורי - בהצהרות סותרות בנוגע למצבה של האם במהלך הנסיעה. אחד הבנים טען כי היא הייתה בין החיים כאשר הם עצרו לתדלק. אולם, מעדותו של הבן אלן עולה כי האם התמוטטה בתחנת הדלק. לטענתו, הם השאירו אותה כך הזה בתוך כלי הרכב ואז המשיכו לנסוע. טענה זו נראית סבירה יחסית, משום שידוע כי לאם הייתה היסטוריה רפואית סבוכה. בין הליקויים הרפואיים מהם סבלה במהלך חייה היו שבץ מוחי, לחץ דם גבוה, התנפחות של הצוואר וסכיזופרניה.

צפו בכתבת רשת FOX על המקרה

אולם, פרט לניסיונות לעמוד על מצבה של האישה המסכנה, הרשויות באריזונה עוסקות גם במצבן של החיות שהושארו במסחרית. לטענת אנשי זכויות בעלי חיים במדינה, החיות סבלו מתת תזונה- ואותרו בשלולית צואה. לא כולן צפויות לשרוד. "כבר קרה לנו שהוקפצנו לאירועים קשים", אמרה ברטה פרסון, דוברת אגודת צער בעלי חיים באריזונה. "אבל מה שהופך את המקרה הזה לכל כך שונה הוא שהמסחרית הייתה מלאה בעשרות רבות של חיות, אנשים, צואה, שפכים, תיקנים ועכבישים. זה משהו שלא ראינו הרבה מאוד זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully