וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטען בטיב טעם: "קבלן הביצוע" - עבריין מוכר

16.7.2013 / 19:24

עבריין בן 44 מתל אביב נעצר בחשד למעורבות בהנחת מטען הנפץ בסניף רשת המרכולים בתל אביב בחודש מרץ. בימים האחרונים נעצרו שלושה חשודים נוספים בפרשה

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

(סניף טיב טעם בתל אביב לאחר ניסיון ההצתה השלישי, מרץ 2013)

המשטרה עצרה היום (שלישי) עבריין מוכר בחשד לניסיון חבלה ולמעורבות בהנחת מטען נפץ בסניף רשת "טיב טעם" ברחוב אבן גבירול בעיר בחודש מרץ האחרון. מעצרו הוארך בשישה ימים. זה העצור הרביעי בפרשה, אחרי שבימים האחרונים נעצרו שלושה חשודים נוספים.

במשטרה חושדים כי הרקע לפיצוץ סניף "טיב טעם" במרכז תל אביב הוא סכסוך בין מנהל הסניף לבין מתחרה עסקי באזור. על פי החשדות, גורם מסוים – שטרם נעצר – הוא זה ש"הזמין" את הפיצוץ בסניף, והעבריין מוכר היה "קבלן הביצוע" למעשה. תחילה נעצר לפני כשבועיים חשוד ראשון בפרשה. במשטרה טענו כי טביעת אצבע שלו נמצאה על המטען שנתפס בחודש מרץ בסניף. בתום מספר פעולות חקירה נעצרו שלשום שני חשודים נוספים - אפי ג'רבי, תושב כפר יונה, ולירן וקנין, תושב חדרה - והיום נעצר כאמור העבריין המוכר.

החשוד בהנחת מטענים בסניף טיב טעם, יולי 2013. ניב אהרונסון
אחד החשודים בהארכת מעצרו בתחילת השבוע/ניב אהרונסון

צוות החקירה המיוחד שהוקם בפרשה במרחב ירקון של משטרת מחוז תל אביב, בפיקודה של רב-פקד רונה פינגלאי, מקווה שהמעצרים האחרונים יובילו אותם למי שהזמין את הפיצוץ. מנהל הסניף, בעדותו במשטרה, אמר כי אינו יודע על גורמים שעשויים לפגוע בו או בסניף. בית משפט השלום בתל אביב הסיר שלשום לבקשת המשטרה את צו איסור הפרסום שהיה מוטל על פרטי החקירה. הרקע למעשים עדיין נבדק.

שלשום האריך בית המשפט בשלושה ימים את מעצרם של ג'רבי ו-וקנין, ואתמול את מעצרו של החשוד השלישי. על פי החשד, חלקם ייצרו וחלקם הניחו את המטענים בסניף בשליחותו של העבריין המוכר. המשטרה מייחסת לחשודים עבירות של ניסיון לחבלה בחומר נפץ, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות נשק ושיבוש מהלכי משפט. הסניף המדובר סבל מסדרת תקיפות בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully