וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו 3 חשודים בניסיון לפוצץ סניף טיב טעם בת"א

15.7.2013 / 0:01

הותר לפרסום: המשטרה עצרה שני תושבי חדרה ותושב כפר יונה בחשד למעורבות בסדרת ההתנכלויות לסניף באבן גבירול. לפי החשד הם פעלו בשירותו של גורם עברייני, ממניע שטרם התברר

צילום: דרור אלוני באמצעות אפליקציית "friendsee", עריכה: מיכאל ברגמן

(סניף טיב טעם בתל אביב לאחר ניסיון ההצתה השלישי, מרץ 2013)

פריצת דרך בחקירת ההתנכלויות החוזרות לסניף רשת המרכולים "טיב טעם" ברחוב אבן גבירול בתל אביב: אמש (ראשון) נמסר כי המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות בהנחת מטעני החבלה בסניף. אחד מהם נעצר לפני עשרה ימים, ושניים נוספים נעצרו אתמול. בית משפט השלום בתל אביב הסיר אמש לבקשת המשטרה את צו איסור הפרסום שהיה מוטל על פרטי החקירה.

מוקדם יותר אתמול האריך בית המשפט בשלושה ימים את מעצרם של שני החשודים שנעצרו אתמול - אפי ג'רבי, תושב כפר יונה, ולירן וקנין, תושב חדרה. העצור השלישי, תושב חדרה, יובא היום להארכת מעצר שלישית. על פי החשד, השלושה הניחו את המטענים בסניף בשליחותו של גורם עברייני נוסף, שטרם נעצר. במשטרה הוסיפו כי צפויים מעצרים נוספים. אתמול ביקשה המשטרה להסיר את צו איסור הפרסום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרקע למעשים עדיין נבדק. הסניף המדובר סבל מסדרת התנכלויות בחודשים האחרונים, כאשר ניסו כמה פעמים להעלות אותו באש ואף היו כמה נסיונות לפוצץ אותו. בעקבות הצטברות האירועים, הוקם צוות חקירה מיוחד במרחב ירקון של המשטרה, בפיקודה של רב-פקד רונה פינגלאי.

המשטרה מייחסת לשלושת החשודים עבירות של ניסיון לחבלה בחומר נפץ, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות נשק ושיבוש מהלכי משפט. בדיון הארכת המעצר, קבעה השופטת תרצה שחם קינן כי מתקיים חשד סביר בשלב זה של החקירה, וכי קיים חשש לשיבוש החקירה ולמסוכנות של החשודים. עם זאת, היא לא נענתה למלוא הימים שביקשה המשטרה, והאריכה את מעצרם של השניים בשלושה ימים בלבד.

עוד על הפרשה:
"טיב טעם" על הכוונת: מטען חבלה בסניף בתל אביב
מי מצית שוב ושוב את סניף "טיב טעם" בתל אביב?

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 23:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully