וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 101 נשים שברו שיא בצניחה מרהיבה

15.7.2013 / 22:00

קבוצת הצנחניות הרכיבה בשמי רוסיה צורת פרח באוויר לזכרה של הקפטנית שלהן שנהרגה בסתיו האחרון. במחווה אחרונה, הושאר מקום ריק לזכרה באוויר

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

101 נשים רוסיות שברו שיא מקומי בסוף השבוע האחרון לאחר שקפצו ממטוס ויצרו פרח אווירי ענק מעל קולומנה, כ-115 קילומטרים ממוסקבה. הצנחניות מצוות "פנינות השמיים", המורכב כולו מנשים, החליטו לקפוץ לזכרה של הקפטנית לשעבר שלהן, אירנה סינטסינה, שהובילה את הצוות בשנה שעברה, כש-88 נשים שברו את השיא האחרון ויצרו צורה של פרח ביולי 2012.

הפעם, הצוות הותיר מקום במרכז צורת הפרח, אשר ייצג את "עלה הכותרת החסר", סינטסינה, שנהרגה בסתיו האחרון בפעלול של צניחה חופשית קבוצתית בקליפורניה. נשות הצוות התאמנו במשך יומיים על יצירת הצורה בקבוצות של 40 ו-60 נשים לפני שביצעו בהצלחה את הקפיצה.

את השיא העולמי שברו 138 צנחנים בחודש אוגוסט של השנה שעברה. הקבוצה, שהורכבה ממשתתפים מרחבי העולם, ניפצה את השיא העולמי במסגרת פסטיבל צניחות חופשיות, במדינת אילינוי שבארצות הברית. ההישג המרשים לא התרחש בקלות. הקבוצה נזקקה ל-15 ניסיונות שנפרשו על פני שלושה ימים, ולבסוף הצליחה לשבור את השיא הקודם משנת 2009, שעמד על 108 צנחנים בקבוצה, וליצור מבנה אחיד. לאחר חודשים של תכנונים, נדחסו 138 הצנחנים לתוך שישה מטוסים וזינקו אל השמיים הפתוחים מגובה של כשישה קילומטרים ובמהירות 350 קמ"ש. ארבעה צלמים קפצו ביחד עם המשתתפים, על מנת לתעד את המאורע, ולסייע לשופטים באישור השיא.

צפו: שיא עולם בצניחה חופשית קבוצתית נשבר בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully