וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ נועד עם "הקצין המתחזה", קידומו הושהה

15.7.2013 / 19:20

המח"ט שהונה לכאורה נשים נפגש עם הרמטכ"ל, לאחר חשיפת הפרשה בוואלה! חדשות. הוא הציג את גרסתו וטען כי הגיע לפגישות לבוש מדים. גנץ מינה קצין בכיר לבדוק את הפרשה

עריכת וידאו: יאיר דניאל

הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ שוחח באחרונה עם הקצין הבכיר, בדרגת אלוף משנה, שהתחזה לכאורה לגבר פנוי ופיתה נשים - כפי שנחשף בוואלה! חדשות. הרמטכ"ל שמע את גרסתו של הקצין בכיר, שטען להגנתו כי לא התחזה וכי הגיע לפגישותיו עם הנשים כשהוא לובש מדים ובעת הפגישות הזדהה בשמו המלא.

לאחר שבחן את גרסתו של הקצין ואת המלצותיו של מפקד זרוע יבשה, אלוף גיא צור, שגם היה הראשון לתשאל את הקצין - החליט גנץ למנות קצין בכיר שיברר את תלונות הנשים בפרשה, ולאחר מכן יגיש לו את מסקנותיו.

בנוסף, החליט גנץ להשהות את קידומו של הקצין, שמיועד היה לעלות בדרגה, זאת עד לתום הבירור בנושא. בהמשך להחלטת הרמטכ"ל, החליט הקצין הבכיר לסיים את החופשה שאליה יצא בעקבות פרסום הכתבה, ולשוב לתפקידו כמפקד חטיבה.

"אני גבר קצת אחר, לא כמו כולם. נראה לי שמאוד נתאים"

לפי תלונות הנשים, הקצין יצר עמן קשר בפייסבוק תוך שהוא מתחזה לאדם בשם "אלון רותם" וחיזר אחריהן נמרצות, עד שהסכימו להיפגש עמו. הן מספרות כי "נפלו לפח של מילים יפות", וכי אם היו יודעות כי מדובר בגבר נשוי – לא היו נענות לקשר עמו. אחת מהן אף סיפרה כי באחד המפגשים ניסה הקצין בכוח לקיים עמה יחסי מין. מנגד, טוענת אחת מהן, אשר הייתה בקשר ארוך עם הקצין: "אנחנו מדברות על נשים בגירות. יש פה עניין של אחריות אישית".

עדויות: קצין בכיר בצה"ל התחזה והונה נשים.
אחת המתלוננות בפרשה

אחת מהנשים עמן יצר קשר היא ש' מתל אביב. "לפני שנה וחצי פנה אליי גבר בפייסבוק דרך תיבת הדואר, בהודעה פרטית, בשם אלון רותם", שחזרה. "פרופיל הזוי לחלוטין, בלי שם, בלי תמונה. 'ראיתי את דף הפרופיל שלך, מאוד מצאת חן בעיניי, נראה לי שמאוד נתאים. אני גבר קצת אחר, לא כמו כולם, אני משהו אחר', הוא כתב. החזרתי לו הודעה. כתבתי לו משהו כמו 'הכל טוב ונחמד, אבל אין לך תמונה ואין שום דבר שיכול להעיד עליך, אני לא יכולה להמשיך קשר איתך עד שלא תשלח לי פרטים, תמונה, תגיד לי מי אתה, מה אתה. אנחנו חיים בג'ונגל וכל אישה צריכה להיות זהירה'".

הקצין הסכים, ושלח לש' כמה תמונות. השניים המשיכו להתכתב. "ראיתי שיש לו שפה גבוהה, מתק שפתיים. יש לו מילים באמת גבוהות. האיש הזה יודע לדבר, יודע לפתות נשים. הוא ידע לומר כל מה שאישה אוהבת לשמוע". לאחר תקופה של התכתבות, הסכימה ש' לתת לקצין את מספר הטלפון שלה. "אין אישה שלא מתפתה לזה, ואני מודה ומתוודה – אכן התפתיתי. נפלתי לפח של המילים היפות. נפגשתי אתו באיזה פאב. הופיע מולי גבר גבוה, נאה. בסוף הערב הוא הסיע אותי הביתה, לא קרה שום דבר. אחרי הפגישה תכף הוא שלח לי סמס, באותו לילה. 'את מאוד מוצאת חן בעיניי, שוב – חיבור מהקוסמוס, חיבור מלמעלה, אסור שזה ייפסק, גם פיזית את מאוד מושכת אותי'".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully