וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח על-אנושי: הרימה ג'יפ והצילה את אביה הלכוד

רייצ'ל סימונס, בת 22 מארה"ב, שמעה את אביה זועק מכאב, גילתה אותו מתחת לרכב במשקל 3 טונות. היא לא חשבה פעמיים לפני שהניפה את הג'יפ - וחילצה אותו. "היא הגיבורה שלי"

גבר שנלכד מתחת לג'יפ במשקל שלושה טונות ניצל בזכות בתו, שאזרה כוחות על-אנושיים כדי לחלצו. "אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה", סיפר אדם סימונס מהעיר פלימות' שבמדינת מסצ'וסטס. "היא לא חשבה פעמיים והצילה אותי", אמר האב על בתו, ר'ייצל, בראיון לרשת סי-בי-אס.

סימונס פירק את אחד הגלגלים של הג'יפ הכבד, שחנה בחניית הבית של המשפחה, כדי להחליף רצועה שנשחקה. הג'יפ הורם מהקרקע בעזרת ג'ק (מגבה), אך לפתע, הוא נפל ולכד את רגלו של האב תחת ציר הגלגל החלוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבת, רייצ'ל. "האדרנלין זרם בגוף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בכתבת רשת אי-בי-סי

למרבה המזל, הבת ר'ייצל, בת 22, שמעה את זעקותיו של אביה, ורצה למקום. היא הגיעה מהבית תוך כחצי דקה, פרק זמן שהאב תיאר "כנצח" בשל הכאבים העזים שהרגיש כשהיה לכוד מתחת לג'יפ.

הבת סיפרה: "יצאתי מהבית וראיתי אותו מתחת למכונית. פשוט הרמתי את המכונית כדי שהוא יוכל להשתחרר. היה זה האדרנלין שזרם דרך הגוף שלי. אני לא יודעת אם הייתי יכולה לעשות זאת בלי זה".

חובשים שהגיעו למקום פינו את האב לבית החולים, ובתחילה חשבו שרגלו שבורה. מאוחר יותר התברר שפציעתו קלה יותר, ושהוא לא זקוק לגבס. האב המאושר אמר: "רייצ'ל היא הגיבורה שלי", ויש לקווה שבפעם הבאה ייעזר במכונאי כדי לטפל בג'יפ הכבד.

לקריאה נוספת
צפו: כלבלב נלכד במנוע מכונית - וחולץ בשלום
הפתעה בתוך המכונית - נחש באורך 4.5 מטרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully