וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרשמה בעיצומה לאירוע המשפטי הגדול של השנה

ועידת המשפט וטקס פתיחת שנת המשפט של לשכת עורכי הדין ייערכו ב-26 באוגוסט בשיתוף וואלה! חדשות ובהשתתפות שרת המשפטים, נשיא ביהמ"ש העליון, היועץ המשפטי לממשלה

נפתחה ההרשמה לאירוע המשפטי הגדול של השנה: מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין פתח לפני ימים אחדים את ההרשמה לוועידת המשפט השנייה וטקס פתיחת שנת המשפט, שנערכים השנה בשיתוף וואלה! חדשות - ומכירת הכרטיסים בעיצומה.

ועידת המשפט תתקיים ב-26 באוגוסט במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות כבוד נשיא בית המשפט העליון ד"ר אשר גרוניס, שרת המשפטים ציפי לבני, היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, פרקליט המדינה עו"ד משה לדור, שרים, חברי כנסת, שופטים, עיתונאים ועורכי דין בכירים.

"הוועידה היא האירוע המשפטי השנתי המשמעותי והחשוב ביותר בעולם המשפט", מסביר עו"ד אפי נוה, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין. "האירוע מתקיים אחת לשנה, מציין את פתיחת שנת המשפט ומקרין לציבור הרחב את החשיבות של מערכת משפט עצמאית, חזקה ומקצועית, שהינה אבן יסוד במדינה דמוקרטית. העוסקים בתחום המשפט מתכנסים לדיונים חשובים ומקצועיים בסבלנות ובסובלנות, ודנים בסוגיות רלוונטיות המשליכות על עתידה של הדמוקרטיה הישראלית בכלל ושלטון החוק בפרט. אנו כעורכי דין רואים לעצמנו חובה לשמור ערכים אלו".

עוד מוסיף עו"ד נוה כי השנה, הפאנלים בוועידה יהיו מורכבים מהאישים הבכירים ביותר והמשפיעים ביותר במערכת הפוליטית ובמערכת המשפט, אנשי תקשורת וכלכלה. "כל הגורמים הללו יחד יוצרים את התמהיל המושלם לדיונים איכותיים ופוריים", הוא מוסיף, "ועל כך אני גאה מאוד ואפילו נרגש".

לרישום והזמנה לאירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully