וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנו של נסראללה: מוכנים לכל צעד טיפשי של ישראל

מספר 2 בחיזבאללה, שייח נעים קאסם, אמר לאחר פיצוץ מכונית התופת השבוע ברובע דאחייה בביירות כי " הסימנים מעידים על מעורבות ישראל, שיודעת כי לא תשיג פריצת דרך במלחמה"

סגנו של מזכ"ל ארגון חיזבאללה, שייח נעים קאסם, אמר אתמול (שישי) כי ארגונו מוכן להתמודד עם כל צעד טיפשי מצד ישראל", כך דיווח אתר האינטרנט של רשת "אל-מנאר" המזוהה עם הארגון. את הדברים אמר קאסם בתגובה לפיצוץ מכונית תופת שאירע השבוע בביירות ברובע דאחייה, הנשלט על ידי חיזבאללה, שבו נפצעו 18 בני אדם.

לדברי קאסם, הפיצוץ שאירע בשכונת ביר אל-בעד הוא חלק מתכנית המשרתת את ישראל ושכוונה נגד אנשי הארגון. "ישראל אינה משוכנת כי תשיג פריצת דרך במלחמה נגד לבנון", אמר קאסם. "היא למדה להכיר בעובדה שחיזבאללה אינו מושפע ממה שקורה בסוריה, ולכן היא לא פתחה במלחמה בלבנון".

פיצוץ מכונית ממולכדת ברובע הדאחייה בביירות, יולי 2013. רויטרס
פיצוץ מכונית התופת ברובע דאחייה שבביירות, השבוע/רויטרס

לדברי קאסם, כל מי שהיה עד לעוצמת הפיצוץ "מבין שמה שקרה הוא בגדר מתקפה אחת מתוך סדרה של מתקפות מצד האויב. אנחנו ממתינים לתוצאות החקירה כדי לברר מי הטמין את חומרי הנפץ". קאסם הוסיף כי כל הסימנים מעידים על מעורבות ישראלית מאחורי הצעד הפרובוקטיבי.

ביום שלישי דיווחו עדי ראייה על פיצוץ מכונית תופת ברובע דאחייה בביירות. בטלוויזיה הלבנונית נראתה דליקה גדולה שפרצה במקום ועשן כבד שמיתמר מהאזור. אנשי חיזבאללה חסמו את הגישה לאזור. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה תחילה על הרוג אחד אך לאחר מכן משכה את הדיווח. מקורות ביטחוניים בביירות דיווחו על 18 פצועים בלבד. לדברי עדת ראייה, מדובר בפיצוץ העז ביותר ששמעה מאז שנות ה-80. עלי מקדאד, סגן יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט, אמר בזירת האירוע כי הפיגוע הוא "עבודה של סוכנים שמנסים ליצור סכסוך בלבנון".

פיצוץ מכונית תופת ברובע דאחייה בביירות, יולי 2013. רויטרס
פיצוץ מכונית תופת ברובע דאחייה בביירות, יולי 2013/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully