וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות בניווט: מסוק מצרי טס בשמי עזה

מקורות פלסטינים ברצועה דיווחו כי מסוק מצרי טס בשמי עזה עד לאזור חאן יונס. ככל הנראה הטייס טעה בדרכו ולאחר שנוצר עמו קשר שב למרחב האווירי המצרי

מקורות פלסטינים בעזה דיווחו כי מסוק מצרי טס אתמול(שישי) מעל עזה, והגיע עד לאזור חאן יונס שבדרום הרצועה. על פי המקורות, המסוק טס בשמי רפיח סמוך לאזור המנהרות. משם הוא התקדם לחאן יונס ולאחר מכן שב על עקבותיו וטס חזרה לתוך שטח סיני. הוא חלף מעל מחנות הפליטים של חאן יונס ורפיח.

מסוק שהוביל את חוסני מובארק משארם א-שייח לבית המשפט בקהיר, מצרים, 3 באוגוסט 2011. רויטרס
טס מעל שמי דרום הרצועה. מסוק מצרי/רויטרס

אמש דיווח חיל האוויר הישראלי על מסוק מצרי שחדר למרחב האווירי הישראלי. מבירור מול הצבא המצרי עלה כי הטייס טעה בניווט ומשהובהר לו שהוא בשטח ישראלי, חזר למרחב האווירי המצרי.

צבא מצרים פעל ביום חמישי וביום שישי באזור סיני נגד חמושים, חברי ארגונים ג'יהאדיסטים הפועלים באזור. במצרים חוששים כי חלק מהחמושים מוצאים מחסה ברצועת זה ומשתמשים במנהרות כדי לחצות לרצועה. השבוע דווח בוואלה! חדשות כי לאחר שנים של פעילות הברחות אינטנסיבית, פסקה בעשרת הימים האחרונים כמעט לחלוטין העברה של סחורות או אמצעי לחימה דרך המנהרות שבין חצי האי סיני לרצועת עזה. המנהרות שימשו בשנים האחרונות עורק מסחר מרכזי בין הרצועה לסיני, ובחודשים האחרונים פעלו 250-300 מנהרות בין רפיח הפלסטינית לרפיח המצרית.

ההברחות פסקו: נסגרו המנהרות בין עזה לסיני

(עדכון ראשון: 17:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully