וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך פחות מחודש: חשד לאונס נוסף באותו מועדון בת"א

11.7.2013 / 18:23

בעל הבר "אלנבי 44" נעצר בחשד שאנס צעירה בת 19 בתוך המועדון אשר סגור זה שבועיים עקב צו מנהלי שהוצא לאחר ששני עובדי המקום נעצרו בחשד שאנסו בו שתי נערות שהיו בגילופין

שבועיים לאחר שהמועדון שלו נסגר בגלל אונס שהתבצע בו לכאורה, נעצר היום (חמישי) גיל קלאוס, בעליו של "אלנבי 44", בחשד שאנס הלילה אישה באותו מועדון, אשר סגור בצו מנהלי לאחר האירוע מלפני פחות מחודש. מעצרו של קלאוס, שטוען שהמעשים בוצעו בהסכמה, הוארך בשלושה ימים.

על פי עדותה של המתלוננת, תושבת תל אביב בת 19, בינה לבין קלאוס קיימת היכרות מוקדמת של כמה שנים. אמש הם יצאו לבלות, כפי שעשו כמה פעמים בעבר. הם בילו במועדון ברחוב הכובשים בעיר, שם שתו כמות גדולה של משקאות אלכוהוליים. לדבריה, בשלב מסוים היא חשה שתויה והלכה לשירותים, לשם הגיע גם החשוד וניסה לנשקה. היא התנגדה והשניים המשיכו לשתות, ובשלב מסוים עזבו את המועדון.

המועדון ברחוב אלנבי 44 בו לפי החשד בוצע אונס בשתי נערות בנות 17, יוני 2013. דרור עינב
שני מקרי אונס לכאורה בטווח של פחות מחודש. המועדון ברחוב אלנבי/דרור עינב

התחנה הבאה של השניים הייתה המועדון של החשוד ברחוב אלנבי, אשר כאמור נסגר בצו מנהלי מאז בוצע בו לכאורה אונס שתי הצעירות לפני כשלושה וחצי שבועות. לטענת המתלוננת, שם אנס אותה קלאוס. על פי עדותה, לאחר מכן היא הלכה לביתה, סיפרה לאמה על שאירע והשתיים הגיעו לבית החולים וולפסון בחולון, שם קיבלה הצעירה טיפול רפואי ועברה בדיקת אונס.

אל בית החולים הוזעקו שוטרי תחנת לב תל אביב, בראשותה של פקד נחמה וייסלב. הם גבו עדות מהצעירה, והיום עצרו את החשוד. הוא מכחיש את העבירה המיוחסת לו וטוען שהדברים נעשו בהסכמה. על פי גרסתו, בדרך בין שני המועדונים, הם "הלכו ביחד והתנשקו כזוג אוהבים". בידי המשטרה צילומי אבטחה שתיעדו את השניים במהלך הבילוי במועדון הראשון, אך מאחר שהמועדון בו בוצע על פי החשד האונס סגור – לא פעלו שם מצלמות האבטחה ואין תיעוד של האירועים.

הארכת מעצר לחשוד הנוסף באונס באלנבי 44 שהסגיר עצמו, יוני 2013. דרור עינב
אחד החשודים באונס לפני שבועיים בדיון בהארכת מעצרו, השבוע/דרור עינב

אחר הצהריים הובא קלאוס בפני השופטת תרצה שחם-קינן בבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. השופטת קבעה כי "בשלב זה של החקירה מתקיים החשד הסביר לביצוע העבירה, חשש לשיבוש החקירה ועילה של מסוכנות", והורתה על הארכת המעצר בשלושה ימים בלבד. עם זאת ציינה השופטת כי על המשטרה "לעשות בהקדם את כל פעולות החקירה שיסייעו בבירור השאלה אם המעשה בוצע בהסכמה".

לפני כשבועיים נעצר קלאוס בחשד לשיבוש הליכי חקירה בעקבות אירוע האונס שהתרחש לכאורה במועדון השייך לו. לטענת המשטרה הוא סירב לבקשת החוקרים לספק לו את מצלמות האבטחה שתיעדו את ההתרחשויות במועדון באותו הלילה. לפני שלושה ימים הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עובדי המועדון ליאור ברכה, בן 22 מבת ים, וסמיון אסתרקין, בן 19 מתל אביב, הנאשמים בביצוע אונס ומעשה סדום בשתי נערות בנות 17 אשר הגיעו לבלות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully