וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את חברו באילת בגלל ויכוח על בקבוקי אלכוהול

יהושע בריינר

7.7.2013 / 0:02

לאחר שהחשוד ברצח הטבח באילת התפכח מהשפעת האלכוהול, הוא הכחיש את החשדות נגדו. במשטרה אומרים כי יש בידיהם תיעוד של האירוע. החשוד יובא היום להארכת מעצרו

צילום: רן שאולי, עריכה: מיכאל ברגמן

במשטרת מרחב אילת ממשיכים לחקור את מעשה הרצח שאירע אתמול (שבת) בבוקר בין שני עובדי מלונות בעיר. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד ברצח, תושב נתניה בן 32 העובד כטבח במלון "מג'יק סנרייז", דקר ופצע את חברו – תושב פתח תקווה בן 26 שהועסק כטבח במלון "דן פנורמה", על רקע ויכוח על בקבוקי אלכוהול שרכשו השניים. אתמול אחר הצהריים נחקר החשוד ברצח לאחר שהשפעת האלכוהול ששתה לפני הרצח פגה.

זירת הרצח באילת. ששי חורש, רן שאולי
מקום הרצח באילת/רן שאולי, ששי חורש

סמוך לשעה 8:00 בבוקר התקבלה קריאה במוקד מד"א מרחב נגב, על גבר אשר נמצא מוטל ברחוב, כשהוא סובל מפצע דקירה בחזה. הפרמדיקים מצאו אותו סמוך ל"בית אלמוג" בעיר, המשמש מקום מגורים עבור עובדי בתי מלון באילת, והעניקו לו טיפול ראשוני בשטח. הוא הועבר ליחידת ההלם בבית החולים יוספטל בעיר, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. "כלל הממצאים שנאספו, כולל הסכין שלפי החשד שימשה ככלי הרצח, נתפסו ויישלחו לבדיקות מעבדה", אמר מפקד מרחב אילת במשטרה, ניצב-משנה רון גרטנר, שהגיע לזירת הרצח. כוחות רבים של משטרה שהוזעקו למקום הרצח ערכו סריקות אחר החשוד ומצאו אותו באחד הרחובות הסמוכים. הוא נעצר והובא למשטרת אילת כשברשותו הסכין שבאמצעותה דקר לכאורה את חברו. על פי החשד, הוא דקר אותו באמצעות סכין טבחים שהייתה בידיו בעת ששניהם היו תחת השפעת האלכוהול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חשד לרצח: דקר את חברו בגלל ריב על אלכוהול באילת. ששי חורש, רן שאולי
מפקד מרחב אילת במשטרה, ניצב-משנה רון גרנטר, בזירת האירוע/רן שאולי, ששי חורש

לדבריו, גרסת החשוד ברצח תיבדק. במשטרה טענו כי החשוד הכחיש את החשדות המיוחסים לו, אך הוא קשר עצמו למקום האירוע. כמו כן נטען כי בידיהם תצלומים ממצלמות אבטחה המתעדים את האירועים במקום הרצח. היום בבוקר יובא החשוד לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום באילת. "בדיון הארכת המעצר נוכל לפרט יותר על החשדות", הוסיף נצ"מ גרטנר.

לקריאה נוספת:
חשד: הריב בין הטבחים במלון באילת הוביל לרצח

(עדכון ראשון: 19:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully