וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת שווא הקפיצה את תושבי רמת הגולן

תושבים בנווה אטיב שצפון רמת הגולן סיפרו כי אזעקה נשמעה ביישוב, אך לא נשמע קול פיצוץ. במערכת הביטחון שללו אפשרות שרקטה התפוצצה בשטח ישראל

אזעקה נשמעה היום (שבת) באזור המועצות האזוריות הגליל העליון ומבואות החרמון והגולן. במערכת הביטחון שללו אפשרות שרקטה נפלה בשטח ישראל. תושבים דיווחו כי בסביבות השעה 16:00 אחר הצהריים נשמעה אזעקה ביישוב נווה אטיב, אך לא נשמע קול פיצוץ.יצוין כי לאחרונה הוצבה מערכת כיפת ברזל נוספת בצפון.

לפני כחודשיים התפוצצו שתי פצצות מרגמה בשטח הישראלי במרחב הר חרמון, לראשונה מאז תחילת מלחמת האזרחים בין צבא אסד למורדים בסוריה. באירוע לא היו נפגעים, והרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, קיים סבב התייעצויות לבחינת האירוע. בעקבות הירי הגישה ישראל תלונה לכוחות האו"ם ואונדו"ף שפועלים באזור המפורז בין ישראל לבין סוריה. גדודי עבד אל-קאדר אל-חוסייני, הזרוע הצבאית של ארגון המכנה עצמו "תנועת פלסטין החופשית", טענו כי הם האחראים לשיגור שתי פצצות המרגמה לחרמון. אנשי הארגון פרסמו סרטון שבו נראה לכאורה שיגור של פגזים בשעת בוקר מוקדמת. הם טענו כי הירי היה לציון "יום השיבה" ונקמה על חללי השנים הקודמות ביום זה. הכוונה היא ככל הנראה ל"יום הנכבה" ה-65 שצוין ביום הירי.

שבוע קודם לכן נפלה פצצת מרגמה שנורתה מסוריה בשטח רמת הגולן ליד תל פארס. על פי ההערכות, מדובר בפצצה ששוגרה כחלק מהלחימה הפנים-סורית, בין נאמני אסד לבין הצבא הסורי החופשי – הזרוע המזוינת של כוחות המורדים במשטר בדמשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully