וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בגן חיות ניסתה לנשק אריה - והוא זינק עליה

האריה דומה בן החמש ככל הנראה לא אהב את הפגנת החיבה של לורן פייגן בת ה-18 שעבדה כמתנדבת במקום. הוא גרר את רגליה אל תוך הכלוב וגרם לה פצעים קשים. "נס ששרדתי"

מלך החיות כנראה לא אוהב נשיקות: צעירה קנדית אושפזה השבוע לאחר שנפצעה פצעים קשים מתקיפת אריה שהיה סגור בכלוב בגן חיות שבו התנדבה בדרום אפריקה, אחרי שניסתה לנשק אותו. לורן פייגן, בת 18, עבדה כמתנדבת במרכז לשיקום חיות בר, ועסקה, בין היתר, בניקיון כלובים של אריות.

אריה זכר בן חמש בשם דומה חיכך את פניו בסורגי הכלוב הצמוד לזה שניקתה, ופייגן החליטה לנצל את ההזדמנות ולנשק את פרוותו. אלא שדומה לא אהב את המחווה, הושיט את כפתו דרך הסורגים, וגרר את רגליה של הצעירה אל תוך הכלוב. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, פייגן ספגה כעשרה פצעים חמורים ברגליה, ותזדקק לעוד כעשרה ימים בבית החולים כדי להתאושש.

"לא הבנתי שהוא יכול להעביר את רגליו דרך הסורגים. יכולתי למות או לאבד רגל", אמרה פייגן לעיתון ה"גלוב אנד מייל" הקנדי. "זה נס ששרדתי. הוא יכול היה לתלוש לי את העור והייתי מתה מאובדן דם". היא סיפרה עוד כי לאחר המקרה היא זעקה לעזרה עד שמתנדבים אחרים הגיעו להצילה. "לא האמנתי שזה קרה", הוסיפה. ניתן להניח שהצעירה תימנע מהפגנות חיבה לחיות פרא בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully