וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: לא מנעה מבעלה לבצע עבירות מין בבתם

רמי שני

3.7.2013 / 6:00

תושבת באר שבע מואשמת בכך שלא דיווחה על התעללות האב בבתם המשותפת. לאחר שהגישה תלונה, אושפזה הבת בבית חולים פסיכיאטרי. במהלך האשפוז, ניסתה האם לשדלה למסור עדות שקר

הפרקליטות הגישה אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד תושבת העיר בת 40, על כך שלא מנעה מבעלה לבצע שורה של עבירות מין בבתם המשותפת, וכן בשל העובדה כי ניסתה למנוע את העמדתו לדין. כתב האישום שהוגש נגדה כולל סעיפים של אי דיווח על מעשי האב וניסיון להדיח את הבת לעדות שקר.

על פי כתב האישום, עוד בטרם עלתה המשפחה ארצה, נהג האב לאנוס את בתו, לבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים וכן עבירות מין אחרים. לפני ארבע שנים עלתה המשפחה לישראל, אולם מעשיו של האב לא נפסקו. כאשר ניסתה הבת לדבר עם אימה, כעסה עליה האם, והאב אף אמר שמקומה לא איתם. הבת הגישה תלונה במשטרה והביאה למעצרו של האב. בהמשך, נקלעה הבת למצב נפשי קשה עקב עבירות המין, ואושפזה בבית חולים פסיכיאטרי. האם מואשמת כי בהיותה מאושפזת, ניסתה לשכנע אותה למשוך את התלונה נגד האב, ואף ניסתה לשדל אותה למסור עדות שקרית.

אילוסטרציה. ShutterStock
מעשיו של האב לא נפסקו/ShutterStock

ביום שני האחרון נחשפה פרשת עבירות מין חמורה באזור השרון. תשעה נערים בני 18-15, רובם תושבי השרון, עוכבו בתום חקירה סמויה בחשד שביצעו עבירות מין בילדה בת 12 בכמה הזדמנויות ובמקומות שונים. לאחר חקירתם, שוחררו חמישה מהם בתנאים מגבילים ושלושה נוספים נעצרו בשל החשדות נגדם. נער נוסף נמצא בשעה זו בחקירה. מעצרם של הנערים הוארך אתמול בבית משפט השלום בנתניה. מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך בשישה ימים ומעצרו של החשוד הרביעי הוארך בארבעה ימים.

החקירה החלה לאחר שמידע על הילדה הגיע למשטרה מגורמים המקורבים למשפחה. חלק מהחשודים הודו במיוחס להם וקשרו עצמם למעשים. מדובר ככל הנראה בעבירות שנעות מהטרדה, ועוד לאונס ומעשי סדום. בחלק מהמקרים העבירות בוצעו בבתי החשודים. עוד עולה מהחקירה כי בין הקטינה לבין חלק מהחשודים הייתה היכרות מוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully