וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלאה רופאות בקופת חולים כדי שירשמו לה ריטלין"

קובי מנדל

2.7.2013 / 15:33

לפי כתב האישום, תושבת חיפה נכנסה בשני מקרים שונים לסניף, כלאה שתי רופאות ואיימה עליהן בפגיעה כדי לקבל מרשם; באחד המקרים אף אחזה במספריים וגרמה לפציעתה של הרופאה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד ילנה שרגר, תושבת העיר בת 33, בגין סחיטה באיומים, כליאת שווא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. על פי כתב האישום, נכנסה הנאשמת בשני מקרים שונים לסניף קופת חולים מכבי בעיר, כלאה שתי רופאות ואיימה עליהן בפגיעה כדי לקבל מהן מרשם לריטלין, תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות קשב וריכוז. עוד עולה מכתב האישום כי באחד המקרים איימה שרגר על רופאה במספריים שאחזה בידיה, ואף גרמה לה לחתכים עמוקים בכף היד.

מכתב האישום עולה כי באחד המקרים הגיעה שרגר לפני כשבועיים לקופת החולים ודרשה מהרופאה לקבל מרשם לריטלין. הרופאה הסבירה לה כי אינה זכאית כעת לקבל תרופות וביקשה ללוותה לדלת. בשלב זה זינקה הנאשמת לעבר דלת החדר, חסמה אותה בגופה ונעלה אותה, שלפה מספריים, וכיוונה אותם לעבר פניה של הרופאה.

בשל החשש כי הנאשמת תתקוף אותה, אחזה הרופאה במספריים, וכתוצאה מכך נגרמו לה חתכים עמוקים בכף יד ימין. כמו כן, בעודן אוחזות יחדיו במספריים דרשה הנאשמת מהרופאה לתת לה מרשם לריטלין, תוך שהיא מאיימת עליה בפגיעה בגופה וקוראת לעברה: "תני לי מרשם לריטלין, אחרת אני אדקור אותך". לנוכח איומיה, סיפקה הרופאה את המרשם לנאשמת. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור אותה עד לתום ההליכים נגדה.

בחודש ינואר הורשעו שני תושבי המרכז, מקסים גורביץ', בן 36, ומיכאל ירוסלבסקי, בן 47, בעבירות של חטיפה וסחיטה, לאחר שבית המשפט קבע כי השניים עמדו מאחורי חטיפתה של אשת עסקים אמידה מדירתה בירושלים לפני כשלוש שנים. כמו כן, ירוסלבסקי, תושב פתח תקווה, אף הורשע בניסיון רצח של אדם אחר ובחטיפתה של עובדת בבית עסק להמרת כספים בעירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully