וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בלהיט הרשת: תינוקת חוצה בריכה בנשימה אחת

הורי תינוקת בת 16 חודשים העלו סרטון ליוטיוב בו היא קופצת לבריכה ושוחה על הבטן עם הראש מתחת למים. לאחר שהועברה עליהם ביקורת הם עונים למאשימים אותם בסיכון התינוקת

היא רק בת 16 חודשים, אבל כבר כבשה את יוטיוב – הכירו את אליזבת' התינוקת הבריטית, ששוחה בריכה שלמה בלי לעצור לנשום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליזבת' נחה לאחר השחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון שצבר כבר למעלה ממיליון צפיות, נראית התינוקת בת השנה וארעה חודשים כשהיא שוחה עם הפנים למטה, ומתהפכת על גבה בכדי לנוח ולנשום. היא אפילו קופצת לבריכה, ללא מצופים ושוחה לצידה השני של הבריכה ללא סיוע וללא נשימות מיותרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באף שלב לא הכרחנו את הבת שלנו לעשות משהו שהיא לא רצתה."/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתבה שפורסמה אתמול (שני) בדיילי מייל הבריטי, מדווח כי הסרטון זכה לביקורות רבות וחלק גדול מהצופים חששו כי הורי התינוקת מכריחים אותה לשחות כשהיא עייפה ולא רוצה לעשות זאת וגם הביעו חשש לבטיחותה. אולם הוריה הסבירו כי האב הוא אח מוסמך והאם מצילה בבריכה ואף מלמדת שחייה. לדברי האב, הוא ואשתו עברו קורסי החייאה ובטיחות במים וכי התינוקת לומדת שחייה על ידי מורים מוסמכים שמלמדים פעוטות טכניקות שחייה מיוחדות.

"באף שלב לא הכרחנו את הבת שלנו לעשות משהו שהיא לא רצתה. אנחנו מסוגלים לזהות עייפות של תינוק במים. אליזבת' היא ילדה מאוד נחושה", כתב האב אדם למגיבים ביוטיוב, "לפעמים היא רוצה להסתובב ולנשום כמו שהיא למדה ולפעמים היא רוצה לא לנשום לכל אורך הבריכה. אני הייתי מוכן ב-100 אחוזים לקפוץ לבריכה למראה כל סימן של מצוקה". האב אף ממליץ לכל ההורים ללמד את ילדיהם שחייה, "לפעמים ההבדל בין חיים או מוות הוא 10 ס"מ של מים והיכולת של התינוק להסתובב בעצמם על הגב ולנשום", הוא מסביר.

צפו בסרטון

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully