וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולה נדרסה והנהג נמלט: "היו לה תכניות שלא הספיקה"

רמי שני

25.6.2013 / 13:20

עוד אמרה נכדתה של לולה מריה אמדור, בת 85 במותה, שנהרגה אמש בתאונת פגע וברח בבאר שבע: "עכשיו אני מצטערת שלא הספקנו לממש הכל". המשטרה עדיין מנהלת מצוד אחר הנהג הפוגע

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

"זה גורל מר לאדם מאוד אהוב", סיפרה היום (שלישי) לוואלה! חדשות, אווה גרייף, שכנתה של לולה מריה אמדור בת ה-85, שנהרגה אמש מפגיעת כלי רכב חולף בתאונת פגע וברח בבאר שבע. לדברי גרייף, "היא חזרה מעבודתה בהשגחה על בחינות בגרות, וכואב לנו לשמוע מה קרה. כל דבר שהיה צריך לסדר היא סידרה". נכדיה של אמדור, גיא שירי וסיגל, הביעו כאב רב: "היא היתה סבתא סבתא", סיפר גיא. "להכל היא דאגה לנו". שירי הוסיפה בדמעות: "באתי לבית החולים, והעובדת שם לא יכלה לספר לי מה קרה. אבל לאט הבנתי. היו לי ולה תכניות לכל מיני דברים. עכשיו אני מצטערת שלא הספקתי".

בני משפחתה של לולה הבינו כי דקות לפני האירוע, היא ירדה במרחק של כמה רחובות מביתה, כיוון שעד לשם הייתה לה הסעה. היא הלכה הביתה ברגל, וכשביקשה לחצות את הכביש ברחוב המשחררים, עצרו לפניה שתי מכוניות כדי שתוכל לחצות את הכביש. מחקירת האירוע עולה כי בשלב זה דרס אותה החשוד, בעת שחצתה את הכביש, ונמלט מהמקום.

תאונת פגע וברח בה נהרגה אישה בבאר שבע. יוני 2013. חדשות 24
זירת התאונה ברחוב המשחררים בבאר שבע, אמש/חדשות 24

יצוין כי המשטרה עדיין מנהלת מצוד אחר הנהג הפוגע, וכי פנייה הועברה לעדי ראייה שהיו במקום על מנת שיסייעו באיתורו. פנייה דומה פורסמה גם בדף הפייסבוק של המשטרה. "אני מקווה שהוא ייתפס", אמר הנכד גיא. "אני קורא לו להסגיר את עצמו כי בסוף יגיעו אליו כמו שמגיעים אל כולם". לולה עלתה לארץ מארגנטינה בשנות ה-70. היא הותירה אחריה בעל, שני ילדים, שישה נכדים ונינה אחת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully