וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: עגלת הקניות הטיחה את האישה בעמוד, והיא מתה

האישה בת ה-60 מתה מפצעיה לאחר שעגלה עמוסה התגלגלה במורד מסוע והעיפה אותה למרחק של 6 עד 7 מטרים. על פי החשד, הקונים מאחוריה החזיקו בעגלה משלהם, שלא מותאמת למסוע

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

סרטון ממצלמת אבטחה תיעד את רגעי הזוועה בשישי האחרון בסופרמרקט בשנגחאי. אישה מבוגרת שעלתה על מסוע ונהרגה לאחר שעגלת קניות שהתגלגלה מאחוריה פגעה בה, העיפה אותה קדימה והטיחה אותה בקיר. האישה בת ה-60 שהייתה לבדה בסופרמרקט מתה מפצעיה.

בסרטון ניתן לראות את האישה, לבושה ורוד, מחזיקה בעגלה במורד המסוע. היא ירדה מהמסוע ודחפה את עגלתה מלפניה. רגעים לאחר מכן ניתן לראות עגלה אחרת מידרדרת במהירות מאחוריה. היא ככל הנראה שמעה משהו, מאחר שבסרטון ניתן לראות אותה מביטה לאחור למאית שנייה לפני שהעגלה פגעה בה.

העגלה העמוסה התנגשה בעוצמה רבה באישה, והעיפה אותה קדימה לעבר עמוד במרחק של שישה או שבעה מטרים. שניות לאחר מכן שני גברים מבוהלים רצו במורד המסוע וניסו לסייע לאישה ובעקבותיהם עוד עוברי אורח. קהל של סקרנים התאסף סביב האישה שנפצעה אנושות והשליך חפצים סביבו בניסיון להגיע אליה.

היא הובהלה לבית חולים סמוך אך כאמור מתה שם מפצעיה. על פי דיווחים שונים, שני הגברים העמיסו בעגלה משלהם, ולא אחת של הסופרמרקט המדובר, 15 ארגזים של שתייה. העגלות של הסופרמרקט "ננעלות" במסוע כדי למנוע אירועים שכאלה. המשטרה חוקרת את האירוע.

אימה בקניון: אקווריום עם כרישים התנפץ, 15 נפצעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully