וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: ירי לעבר אוטובוס בשומרון, אין נפגעים

יהושע בריינר

25.6.2013 / 7:15

נהג אוטובוס שנסע בכפר חווארה שליד שכם דיווח כי פלסטינים פתחו בירי לעברו. כוחות הביטחון הוזעקו למקום וזיהו פגיעת קליע בתא המטען. נערכות סריקות לאיתור החשוד בירי

נהג אוטובוס ישראלי דיווח הבוקר (שלישי) כי פלסטינים פתחו באש לעברו בעת שנסע בכפר חווארה מדרום לשכם שבשומרון. אין נפגעים. כוחות גדולים של צבא ומשטרה הגיעו למקום, ואיתרו פגיעה בודדת של קליע בתא המטען של כלי הרכב. הם פתחו בסריקות באזור לאיתור היורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקליע חדר לתא המטען של האוטובוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון הגיב לאירוע: "טיפול לא הולם במיידי האבנים הביא לעליית מדרגה כפי שהזהרנו מראש. מי שמטפל בכפפות של משי במיידי אבנים יקבל בקבוקי תבערה וירי. אנחנו קוראים לרשויות שינחו את כוחות הבטחון לפעול באופן נחרץ נגד כל מי שמנסה לפגוע בחייהם של אזרחי מדינת ישראל".

לפני שבועיים ירו פלסטינים אל עבר רכב של כוח של משמר הגבול שנסע בצומת ג'ית שבשומרון סמוך לקדומים. לא היו נפגעים באירוע. יום לאחר מכן, ירו כוחות אבטחה אזרחיים בצעיר פלסטיני שניסה, על פי החשד, לדקור אותם במחסום קלנדיה, מצפון לירושלים. לא דווח על נפגעים באירוע. הפלסטיני נפצע באורח קל עד בינוני מהירי, וטופל במקום על ידי המאבטחים. בעקבות האירוע החלו הפרות סדר וידויי אבנים במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully