וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי על רכב ליד יריחו; 2 רקטות נורו לנגב

פלסטיני שהמתין ליד מכוניתם של ישראלים ששבו מטיול בוואדי קלט פתח לעברם באש, אך הם לא נפגעו. החשוד נמלט מהמקום, וכוחות צה"ל פתחו במרדף. גם הרקטות לא גרמו לנפגעים

פיגוע נוסף בשטחי יהודה ושומרון: אירוע ירי התרחש אמש (חמישי) סמוך למצפה יריחו, כשאש נפתחה אל עבר כלי רכב השייך לזוג ישראלים ששבו מטיול באזור ואדי קלט. שני כדורים פגעו במכונית, אחד בצמיג והשני בדלת האחורית. במכונית היו ישראלית תושבת מבשרת ציון וכן חברה, תייר מאירופה. הזוג סיפר כי היו בטיול באזור כאשר הבחינו בפלסטיני העומד לצדם. לדבריהם, לאחר ששבו למכונית הוא פתח באש לעברם, אך איש מהם לא נפגע. ככל הנראה, הפלסטיני החשוד בירי נמלט בחזרה לכיוון ואדי קלט, וכוחות צה"ל פתחו במרדף אחריו.

תושב יצהר בן 32 נרצח בדקירה על ידי פלסטיני. רויטרס
זירת הפיגוע בצומת תפוח, שם נרצח אביתר בורובסקי/רויטרס

האירוע אמש מתווסף לשורה של אירועי ירי שהתרחשו בחודשים האחרונים ביהודה ושומרון נגד כלי רכב ישראליים. לאחרונה התגלו כמה חוליות מאורגנות שביצעו את האירועים נגד כלי רכב ישראליים, מרביתם באמצעות כלי נשק מאולתרים.

"על עם ישראל להשגיח על עצמו מפני אותם רשעים", אמר דובר מצפה יריחו, עמית אררט. "נמנע פה היום אסון גדול. בתקופה האחרונה אנו מבחינים שהערבים מתצפתים על היישוב ולכן באחרונה הוגברו האימונים של כיתת הכוננות, ולכן המחבל פעל כלפי תיירים שהיו במעטפת ולא ביישוב עצמו". צוות החירום היישובי ביישוב קיים כינוס פנימי על מנת להיערך בעקבות האירוע, שמגיע על רקע הפיגוע ביום שלישי בשומרון שבו נרצח אביתר בורובסקי.

בתוך כך, זמן קצר אחרי פיגוע הירי התפוצצו בנגב המערבי שתי רקטות קסאם. הרקטות נחתו בתחום המועצה האזורית אשכול, ולא גרמו לנזק או לנפגעים. התרעת צבע אדום לא נשמעה בשעת הנפילה.

לקריאה נוספת:
פיגוע ליד אריאל: תושב יצהר בן 32 נרצח בצומת תפוח
יום אחרי הירי לאילת: 2 רקטות התפוצצו במערב הנגב
קיץ חם בפתח: השקט בעזה ובגדה עומד להסתיים

לפניות לכתב יהושע בריינר: joshjosh@walla.com
לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com


(עדכון ראשון: 21:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully