וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הנערות במועדון: "הן לא יכלו להתנגד, היו סמרטוט"

24.6.2013 / 14:55

הוארך מעצרו של דלק פאיז בן ה-20, שחשוד באונס שתי בנות 17 במועדון בו עבד במרכז תל אביב. עם זאת, סנגורו טען כי יחסי המין בוצעו בהסכמה. חיפושים אחרי שני חשודים נוספים

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של דלק פאיז בן ה-20, שנעצר אתמול בחשד לאונס שתי נערות במועדון ברחוב אלנבי בתל אביב, הוארך הבוקר (שני) בארבעה ימים - אך במשטרה חושדים שהיו לו שני שותפים נוספים למעשה, אשר טרם אותרו. אחד משלושת החשודים - ברמן ושני עובדים כללים במועדון - מוכר למשטרה ממקרים קודמים. שתי הנערות שנאנסו לכאורה על ידי פאיז וחבריו נמצאו ביום שני שעבר בהכרה מעורפלת ברחוב יונה הנביא בעיר, אחרי שהותקפו מינית והושלכו מהמועדון.

בעל המועדון, שנעצר אף הוא אתמול בחשד לשיבוש חקירה, שוחרר למעצר בית. הוא אינו חשוד כי היה במועדון בעת האירוע, אולם הוא חשוד כי סייע לשני חשודים נוספים. לטענת המשטרה, האיש סרב למסור לידיהם את צילומי מצלמות האבטחה במועדון, אשר תיעדו את ההתרחשויות בלילה שבין ראשון לשני בשבוע שעבר. רק אחרי ששוטרי תחנת לב תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב דני לוי, שבו למקום עם צו חיפוש – הם קיבלו לידיהם את הסרטונים. על פי מצלמות האבטחה נראה כי הבנות הגיעו למועדון בין 3 ל-4 לפנות בוקר, ונמצאו על ידי עובר אורח רק בין 7 ל-8. מאז אתמול המועדון סגור והמשטרה פועלת מול מחלקת הרישוי בעיריית תל אביב על מנת להותיר אותו סגור.

המועדון ברחוב אלנבי 44 בו לפי החשד בוצע אונס בשתי נערות בנות 17, יוני 2013. דרור עינב
הנערות נמצאו מוטלות על המדרכה מחוץ לבר ברחוב אלנבי 44/דרור עינב

על פי המשטרה, בחקירתו קשר עצמו פאיז לאירוע, אולם טען כי יחסי המין עם שקיים עם אחת מהנערות היו בהסכמתה. נציג המשטרה טען בדיון בהארכת המעצר כי החשוד סיפק לנערות משקאות אלכוהוליים בחינם, ובכך "הביא אותן למצב של חוסר מודעות. לא היה להן כוח התנגדות. סמרטוט".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"בין כאב ראש לבין אונס מרחק רב"

נציג המשטרה הודה במהלך הדיון בנושא בבית המשפו כי על גופן של השתיים לא נמצאו סימני אלימות, אולם ייחס זאת לחוסר יכולתן להתנגד או להיאבק נגד תוקפיהן, עקב כמויות האלכוהול הגדולות ששתו. סנגורו של פאיז, עורך הדין ניל סיימון מהסנגוריה הציבורית, חזר בדיון על גרסת מרשו כי הדברים נעשו בהסכמה. "יכול להיות שהיא התעוררה עם כאב ראש, אבל בין זה לבין אונס הפער הוא גדול", אמר. הוא הסכים להארכת המעצר אולם קרא למשטרה לבדוק שוב את גרסת הנערות.

"הבנות משתפות פעולה עם החקירה ומספרות מה היה שם", אמר רב פקד איציק כהן, קצין החקירות של תחנת לב תל אביב, לוואלה! חדשות. "הן הגיעו למועדון בשעת לילה מאוחרת כשרק עובדים היו במקום, שתו לשוכרה וכשהיו בקושי בהכרה החשודים ניצלו את מצבן. השתיים איבדו את היכולת להתנגד לחלוטין. אחת מהן כמעט לא זוכרת מה שהיה". כהן ביקש להזכיר כי החופש הגדול בפתח. "אני מבקש להזהיר במיוחד נערות אבל גם נערים, מפני שתיית אלכוהול. חשוב מאד להיזהר, כדי לא להגיע למצבים כאלה".

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לאונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully