וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם בעבירות מין הפר מעצר בית - ותקף קטין

קובי דוד

24.6.2013 / 14:14

גבר מירושלים מואשם שהפר את מעצר הבית בו היה נתון בצפון וביצע מעשי אינוס ומעשים מגונים בקטין במוסד חינוכי. אדם נוסף נאשם בניסיון מעשה סדום באותו הקטין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

שני מקרי אינוס חמורים בקטין בצפון הארץ: לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגשו היום (שני) שני כתבי אישום נגד תושב ירושלים בן 44 ונגד תושב ביתר עלית בן 24 בגין עבירות מין בקטין בן 12.5, הלומד במוסד חינוכי בצפון. המעשים היו בחודשים מאי ויוני. בין שני הנאשמים אין קשר. הקטין נבדק והמקרה דווח לרשויות הרווחה במקום מגוריו.

מכתב האישום שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז צפון עולה כי הנאשם המרכזי, תושב ירושלים, עשה מעשי סדום ומעשים מגונים במספר מקרים בקטין בין כותלי המוסד החינוכי. הנאשם הפר את מעצר הבית בו היה נתון, בעקבות הגשת כתב אישום בתחילת 2013 על ביצוע עבירות מין ואלימות בקטינה. כמו כן, נטען כי אמר לקטין, כי אם ישאלו אותו מה הם עושים ביחד, שישיב כי הם לומדים שיעורי תורה.

הארכת מעצר בביהמ"ש בנצרת של 2 מדריכים החשודים בתקיפה מינית של  חניכים בפנימייה במגדל העמק, יוני 2013. אדריאן הרבשטיין
אחד הגברים מובא לדיון בהגשת כתב האישום, היום/אדריאן הרבשטיין

נגד הנאשם השני תלוי אישום בגין ניסיון למעשה סדום ומעשים מגונים באותו הקטין, כמו גם בגין הדחה בחקירה. במהלך הדיון אמר הנאשם, תושב ירושלים: "זו טעות, לא אנסתי את הילד", והאשים את הנאשם השני. השניים נאשמים גם כי ניסו לפתות את הקטין בכסף. "החשיבות של התיק הזה היא מעבר לעבירות החמורות שבוצעו, זו העובדה שהנאשם נשלח למעשה למעצר בית בעיר עצמה, על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים, ושם למעשה יצא ממעצר הבית - ואז התאפשר לו לבצע את העבירות", אמרה עו"ד אורית קורין מפרקליטות מחוז צפון. "אני חושבת שהמסר לבתי המשפט ולציבור הוא באמת הסכנה בשחרור אנשים שמואשמים בביצוע עבירות מין למעצרי בית בקהילה, כשהם לא סגורים הרמטית, לא על ידי איזוק ולא על ידי מפקחים ששוהים איתם 24 שעות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הארכת מעצר בביהמ"ש בנצרת של 2 מדריכים החשודים בתקיפה מינית של  חניכים בפנימייה במגדל העמק, יוני 2013. אדריאן הרבשטיין
"המסר לבתי המשפט ולציבור הוא באמת הסכנה בשחרור אנשים שמואשמים בביצוע עבירות מין למעצרי בית"/אדריאן הרבשטיין

עו"ד נסרין אסכנדר-מוסא, המייצגת את הנאשם המרכזי, מסרה בתגובה: "מרשי מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו והעבירות המיוחסות לו. הוא טוען שמעלילים עליו, מנסים להפליל אותו. הדברים עוד יתבהרו בעתיד, אני מקווה שהאמת תצא לאור".

עו"ד רימונה שלג מהסנגוריה הציבורית, המייצגת את הנאשם השני מסרה: "מדובר באדם בעל אישיות מורכבת. הוא מכחיש את המיוחס לו. מדובר בכתב אישום מאוד חמור, שאני סבורה שיבוא הזמן ויתברר בבית המשפט. אני גם מקווה שהנאשם הזה לא יהיה עצור לאורך כל התהליך, לאור האישיות שלו ולאור היעדר העבר הפלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully