וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שנכנס לבור מים ומת: הערכה כי לקה בלבו

יהושע בריינר

23.6.2013 / 13:33

בניגוד למה שחשבו תחילה, הלל רודיך בן ה-31 מתקוע כנראה לא טבע בבור המים בעומק שישה מטרים שאליו נכנס כדי לחלץ כדור, אלא מת מאירוע לב. רשות שמורות הטבע תרוקן את הבור

צילום: משטרת מחוז ש"י עריכה: טל רזניק

במשטרה ממשיכים הבוקר (ראשון) לחקור את נסיבות מותו של הלל רודיך, תושב תקוע בן 31 שנהרג ביום שישי, לאחר שטייל עם ילדיו בשמורת מערת חריטון הסמוכה ליישוב, נכנס לבור מים ומת. במשטרה מעריכים כי רודיך לא טבע אלא מת כתוצאה מאירוע לב. הבוקר הוא הובא למנוחות בבית העלמין בתקוע.

ככל הנראה, נכנס רודיך לבור על מנת להוציא מהמקום כדור שנפל, בעת שטייל במקום עם שני בניו בני ארבע וחמש. לבור, שעומקו כשישה מטרים, ירד רודיך בסולם מאולתר שהיה במקום. על אף שהמקום נסגר בסורגים לא אחת על ידי רשות שמורות הטבע, המקום נפרץ ככל הנראה על ידי מטיילים אחרים שביקשו לטבול בבור.

על אף שאין חשד לאירוע פלילי, צפויים ברשות לשאוב את המים מהבור על מנת למנוע מהמטיילים להיכנס אליו. בשלב זה, אין חשד לרשלנות אולם במשטרה ממשיכים לחקור את האירוע.

רודיך, נשוי ואב לשלושה, היה מוכר מאוד בתקוע והיה בעל מאפיה מקומית. מכריו יודעים לספר על אדם מיוחד ואהוב. "הלל היה איש כל כך צנוע וענו שקשה להאמין שהוא איננו", מספר אחד מחבריו. "הוא היה צדיק אמיתי, נחבא אל הכלים אבל מתחת לפני השטח היה נותן מעצמו. הוא היה אופה לחם ואת מה שלא מכר היה תורם לאנשים נזקקים. הוא כל כך יחסר בנוף הייחודי של תקוע".

גבר טבע בבור מים לנגד עיני ילדיו.
הבור אליו נפל רודיך

רודיך התגורר בקרוואן עם משפחתו והיה עתיד לעבור בחודשים הקרובים לבית חדש שבנה בהתנחלות. למאפייתו קרא "הלחם לבדו" ושמו כאופה לחמי בריאות יצא למרחק. "הוא אהב את היישוב ובעיקר את הנוף המדברי, תקוע הייתה ממש חלק ממנו", סיפר חברו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully