וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסרטון הסקסי של תל אביב שמסעיר את קנדה

רוצים מין קבוצתי במקלחת? בואו לתל אביב. זה פחות או יותר המסר של קמפיין לעידוד תיירות בתל אביב שפורסם בקנדה ומעורר תגובות זועמות בקהילה היהודית

תל אביב היא עיר של אורגיות וסקס חופשי? ככה כנראה חושבים בקנדה. קמפיין תיירותי הפונה לצעירים, שנוצר על ידי "המרכז לקידום נושאים יהודים וישראלים" בקנדה, מעורר סערה במדינה ובעיקר בקרב הקהילה היהודית. כבר לפני שלוש שנים עלה המרכז לכותרות כשהשתמש בבדיחות על מין אוראלי בכדי לקדם תיירות לישראל וכעת הוא שוב עושה שימוש בסקס – הפעם קבוצתי בכדי לקדם את תל אביב "החילונית, השובבה והסקסית" לצעירי קנדה.

בסרטון בן ה-30 שניות, שמשווק תחת הקמפיין "הגודל לא קובע", נראה גבר שרירי בתחתונים במרפסת של מלון הבוטיק "אלכסנדר" בחוף תל אביב, המשקיף לים. בתוך החדר הוא מוריד את התחתונים ונכנס למקלחת. אחרי כמה צילומים שלו מתקלח בחושניות ומסתבן נראית אשה מצטרפת אליו למקלחת ומיד לאחריה – גבר נוסף מופיע מאחוריה כשברקע נשמעים קולות צחקוק וסיפוק. לאחר מכן מופיע הכיתוב - "תל אביב, יש מקום לכולם". עד כה צפו בסרטון מעל ל-70 אלף איש.

התגובות לסרטון מרבני קנדה לא איחרו להגיע והן נעו מ"בילבול ולעג ועד לתחושת גועל", נכתב בעיתון "הטריביון היהודי" הפופולארי בקנדה, כשכמה מהרבנים מגנים בפומבי את "הטעם הרע שהופגן". הרב פיליפ חיים מטורנטו אמר כי "אתה לא רוצה שאנשים יבואו לישראל בשביל סקס וזה בערך מה שהמודעה הזו מציעה. זה גימוד של החלום הציוני ופוגעני מאוד". הרב חיים אף קרא למודעה "פורנו רך" וגינה את השימוש בכספי ציבור בכדי לייצור אותה. "הקנדים היו מתרעמים אם הייתה מודעה דומה נעשית לקידום תיירות במונטריאול או בטורנטו", הוסיף רבי חיים שטיינמץ מקהילת יהודי טורנטו.

קמפיין של אותו מרכז, שפורסם בשנת 2010 ונצפה כבר על ידי מיליוני בני אדם, מציג אישה במיטה מתלוננת לבן זוגה הערום תוך שהיא מצביעה לכיוון איבר המין שלו כי "זה קטן מדי. אני לא יודעת אם אני מסוגלת להגיע לשם". בן זוגה עונה לה "זה מקום קדוש. הוא אולי קטן אבל הוא מביא חיים למקומות הכי יבשים שיש". המצלמה אז מגלה כי השניים מחזיקים מפה של ישראל. בת הזוג מתרצה ואומרת "בסדר, אבל אם עושה את זה בשבילך, אתה צריך להבטיח לרדת לדרום בשבילי בחורף הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הקמפיין מ-2010

יו"ר התנועה שאחראית לקמפיין, דיוויד קושינצקי, אמר כי "לקהילה שלנו יש אתגר שהיא נאבקת איתו מדי יום - איך לפנות לדור הבא". לדבריו, הצלחת הקמפיינים הסקסיים "משרתת את הדמוגרפיה ופונה לנושאי העניין שלהם, עם תוכן שאיתו הם יכולים להזדהות ושהוכח כיעיל בקנדה, ישראל, ארצות הברית ואירופה כאמצעי לבניית תמיכה בישראל". לעומתו, אמר רבי מרדכי זייץ מקהילת מונטיראול כי הוא "מקווה שגם לתל אביב החילונית יש יותר מה להציע מאשר מקלחת ושלישייה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully