וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי ועד הנמל "אינו קרדום לחפור בו בידי בנט"

לאחר התחקירים על חשד לשחיתות בוועד נמל אשדוד, אמרה ח"כ מיכל בירן כי "המאבק בשחיתות במגזר הציבורי חשוב, אבל צריך להתבצע באופן מקצועי". עובד נוסף בוועד הושעה

בעקבות הפרסומים על התנהלותו של ועד עובדי נמל אשדוד והעומד בראשו, אלון חסן, ולאחר השעיית בכירים בוועד, כפי שדווח בוואלה! חדשות, אמרה ח"כ מיכל בירן (העבודה): "המאבק בשחיתות בכל ענפי המגזר הציבורי מבורך וחשוב במיוחד לשיקום אמון הציבור בשירות הציבורי ובחברות הממשלתיות", אמרה בירן. "על תהליך זה להתבצע באופן מקצועי וענייני, ולא לשמש כקרדום לחפור בו בידי בנט, לפיד ודומיהם המבקשים לנצל את הזעם המוצדק על חטאיהם של יחידים כדי לקדם תהליכי הפרטה חסרי אחריות ופגיעה בעבודה המאורגנת".

בתוך כך הנהלת הנמל השעתה אתמול (רביעי) את מאיר הראל בן 33, שבעה חודשים לאחר שנגזר עליו עונש מאסר בפועל על עבירות שביצע. אתמול הושעה מעבודתו בנמל גמליאל (גומא) חסין, על רקע דיון המתנהל בעניינו באישומים של קבלת שוחד ועבירות מטבע. הראל לעומתו, הואשם בעבירות מין ובמעשים מגונים בילדה בת שמונה, בתה של מכרה שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתמול הושעה גומא חסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראל הורשע בבית משפט השלום ברחובות ונידון לשלוש שנות מאסר, אך ערער על הרשעתו הגורפת בבית המשפט המחוזי בתל אביב. ערכאה זו קיבלה חלקית את ערעורו. באוקטובר האחרון דן בית המשפט המחוזי בבקשתו, זיכה אותו חלקית מהעבירות שיוחסו לו ועונשו הומתק לשנה ותשעה חודשי מאסר בפועל.

השר כץ על ההשעיות: צעד להפסקת המונופול

במשך התקופה מאז מעצרו, הוא המשיך להיות עובד הנמל, עד שהחל לרצות את עונשו, זמן קצר לאחר הדיון בבית המשפט המחוזי. שבעה חודשים עברו מאז, אך רק אתמול התבקש אבי אדרי, יושב ראש איגוד עובדי התעבורה בהסתדרות, לחתום על מכתב השעייתו, שהובא אליו מהנהלת הנמל ובו צוינו הסיבות להפסקת עבודתו. אדרי חתם על המכתב והביא בכך להפסקת העסקתו באופן סופי של הראל.

אתמול כאמור הודיעה הנהלת הנמל לגומא חסין, "איש הצללים" של יו"ר ועד עובדי הנמל שהשעה עצמו אלון חסן, על הפסקת עבודתו. חסין, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל שיווק באגף הלקוחות של הנמל, הושעה מתפקידו בעקבות משפט המתנהל נגדו בימים אלה במסגרתו הוא נאשם בעבירות מרמה.

שר התחבורה ישראל כץ אמר על השעייתו של חסין: "זהו צעד נוסף בכיוון הנכון שיאפשר להוביל את הרפורמות, להפסיק את המונופול ולהגדיל את התחרות שתיטיב עם כלל אזרחי ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully