וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבני אמריקה נגד תוקפי סתיו: "זו תורה ולומדיה?"

18.6.2013 / 4:11

רבנים אורתודוקסים מארצות הברית פרסמו מכתב תמיכה במועמד לרבנות הראשית שהותקף על ידי הרב עובדיה יוסף ולמחרת כמעט סולק מחתונה. "רעדנו בשומעינו הדברים", כתבו הרבנים

רבנים אורתודוקסים מהסתדרות הרבנים באמריקה פרסמו אתמול (שני) מכתב תמיכה ביו"ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו, לאחר המתקפה נגדו מצב הרב עובדיה יוסף במוצאי השבת האחרונה והניסיון לסלק את סתיו מחתונת בתו של רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ', ביום ראשון. במכתבם הביעו הרבנים תמיכה ברב סתיו, שזכה להתקפות עקב התמודדותו על משרת הרב הראשי לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב סתיו לצד הרב בניהו שמואלי, בחתונה ביום ראשוןן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשם כל חברי הסתדרות הרבנים דאמריקה, אנו מביעים העידוד והתמיכה שלנו לכבוד תורתו, רב בישראל שעליו אומרים ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו עליו הכתוב אומר 'ויאמר לי עבדי אתה ישראל אשר בך אתפאר'." בהמשך תוקפים הרבנים את הדברים שנאמרו על ידי הרב עובדיה יוסף בדרשתו השבועית האחרונה. "רעדנו בשומעינו הדברים הנוראים שדיבר הרב עובדיה יוסף על אודות כבוד תורתו במוצאי שבת וגם מה ששמענו על האירועים בבני ברק בחתונתה של בתו של הרב רבינוביץ'", נכתב. במכתב תהו הרבנים האמריקנים: "זו תורה וזו לומדיה?? אוי לו לפלוני שלמד תורה, אוי לו לאביו שלמדו תורה, אוי לו לרבו שלמדו תורה. פלוני שלמד תורה ראו כמה מקולקלין מעשיו וכמה מכוערין דרכיו".

על אף "קבלת הפנים" המבישה שלה זכה הרב סתיו בחתונת בתו של הרב רבינוביץ', הוא הגיע אמש לחתונה נוספת – זו של אחותו של הרב יאשיהו פינטו, שנערכה בבני ברק. בניגוד לאירוע הקודם, הפעם התקבל הרב באופן מכובד, ורבים אף לחצו את ידו ואיחלו לו הצלחה. מלבד כמה צעירים שהשמיעו בשקט מילות גנאי נגד הרב – ביטויים שלא הגיעו כלל לאוזנו – שהותו עברה בשקט יחסי, ולאחר כחצי שעה הוא עזב את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully