וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופוזיציה דיווחה: ישראל הפציצה יעדים בדמשק

17.6.2013 / 13:19

ערוץ טלוויזיה המזוהה עם המורדים בסוריה דיווח כי מטוסי צה"ל הם אלו שביצעו הלילה הפצצה על שדה התעופה של צבא אסד. על פי הדיווח, ההפצצה פגעה במאגר אמצעי לחימה. צפו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

ערוץ טלוויזיה המזוהה עם האופוזיציה הסורית טען היום (שני) כי ישראל היא זו שהפציצה הלילה יעדים של צבא סוריה - שדה התעופה "מזה" בדמשק. לטענת ערוץ אל-מובשר, ההפצצה פגעה במאגר אמצעי לחימה שהובאו לשדה בתקופה האחרונה. עוד נטען כי לאופוזיציה אין יכולת לייצר פיצוצים בסדר הגודל שהיו בשדה התעופה. אולם, בניגוד לדיווח של האופוזציה, הטלוויזיה הסורית הרשמית טענה שהפיצוצים הלילה בשדה התעופה הצבאי נגרמו כתוצאה מפיצוץ של שתי מכוניות תופת. על פי הדיווח, 20 חיילים נפצעו כתוצאה מהפיצוצים הללו.

תיעוד: כך נראה האתר שהותקף בידי ישראל בדמשק. רויטרס
האתר שהופצץ לכאורה על ידי צה"ל בחודש שעבר/רויטרס

הלילה דיווחה הטלוויזיה הרשמית בסוריה כי עדי ראייה רבים דיווחו על פיצוץ שנשמע ברחבי הבירה דמשק. הטלוויזיה טענה כי הפיצוץ נגרם עקב ניסיון לפגוע בשדה התעופה הצבאי "מזה", שמשמש גם להפצת אספקת נשק לרחבי סוריה. אמבולנסים רבים הוזעקו לזירת האירוע בעקבות דיווחים על נפגעים. המבנה, שמנוהל על ידי כוחות העלית של הצבא הסורי, בהם כוחות מודיעין והכוחות המיוחדים, משמש כשדה תעופה פרטי למשפחתו של אסד, כך לפי ערוץ אל-ג'זירה. מאז ההפיכה נגד אסד הוא הפך לבסיס ארטילריה וטילים שנועדו לפגוע בשכונות שבידי המורדים בפאתי הבירה.

בתוך כך, אמש הזהיר נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, את מעצמות המערב שלא לחמש את המורדים בסוריה, וטען כי אסור לתמוך באנשים שאכלו איברים אנושיים. "אני חושב שאתם לא תוכלו להכחיש שלא באמת צריך לתמוך באנשים שלא רק הרגו את אויביהם, אלא גם פתחו את גופותיהם ואכלו את איבריהם הפנימיים אל מול המצלמות", אמר פוטין במסיבת עיתונאים בתום פגישתו בלונדון עם ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully