וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: סיפורו הקפקאי של הזמר בקריית חיים

16.6.2013 / 14:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום בישיבת הממשלה לתוצאות הבחירות באיראן: "אסור להיתפס למשאלות לב, להתפתות ולהרפות את הלחץ על איראן כדי שלא תפתח נשק גרעיני".

יושב ראש ועד נמל אשדוד אלון חסן השעה את עצמו היום מתפקידו עד לבירור הטענות שהועלו בכתבה שפורסמה ביום שישי בערוץ 2, בין היתר על קידום עסקיו הפרטיים באמצעות הנמל.

שני לוחמים מחטיבת גבעתי הואשמו בבית דין צבאי על כך שגידלו שתילי מריחואנה במוצב צבאי ביהודה ושומרון. על פי כתב האישום, ארבעת שתילי הקנאביס גודלו בתוך אדנית, סמוך לעמדת השמירה של הלוחמים.

ארבעה עשר בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת בין ארבעה כלי רכב סמוך לצומת בית רימון בצפון. מוקדם יותר הבוקר נהרג אלעד ארליך בן ה-35 ועשרה נפצעו בתאונה ליד קריית שמונה.

תושב הקריות נעצר בסוף השבוע וצפוי לכתב אישום על תקיפה בנסיבות מחמירות לאחר שהשליך כוס על הזמר אלי קפקא שהופיע במועדון בקריית חיים. הזמר נפצע עקב כך ונזקק לטיפול רפואי. הסיבה? מהחקירה עולה כי החשוד פשוט לא היה מרוצה מההופעה.

מזג האוויר: הימים הקרובים ללא שינוי, ביום שלישי צפויה התחממות ניכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully