וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מלכות היופי התפשטו במחאה על לבישת פרווה

ארבע מהנשים היפות ביותר באמריקה הצטלמו בעירום מלא, בכדי לקדם את מלחמתו של ארגון PETA בהתעללות שעוברים בעלי החיים בתעשיית הפרווה. לא מתאים מתחת לגיל 18

ארבע מלכות יופי אמריקאיות לשעבר חברו יחד לצילום אחד, בעירום. הסיבה: מחאה של ארגון PETA נגד לבישת פרוות. Peta הוא הארגון הגדול בעולם הפועל להגנתם של בעלי החיים והוא מונה יותר משני מיליון חברים ותומכים. הארגון פועל בארבעה מישורים עיקרים הידועים כגורמי סבל מרכזיים לבעלי חיים: סחר בפרוות ועור ומוצרים אחרים שמקורם בבעלי חיים לצורכי אופנה, ניסויים בבעלי חיים, בעלי חיים בחקלאות ובתעשייה, ובעלי חיים בתעשיית הבידור. בנוסף, פועל האירגון להגנת כל בעלי החיים באשר הם בעזרת גיוס תרומות, חינוך וקמפיינים בהם מעורבים מפורסמים, כמו במקרה הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבע מלכות היופי, כולן זכו בעבר בתואר "מיס ארצות הברית" סוזי קסטילו, שנדי פיננסיי, שאנה מולקר ואליזה קמפנלה, הצהירו כי לעולם לא ילבשו פרווה והצטלמו כשעל גופן רק הסרט "מיס ארצות הברית". בכך הן הצטרפו לשורה ארוכה של מפורסמות שכבר תרמו את גופן למטרה – מפמלה אנדרסון ועד אלישה סילברסטון.

על פי ארגון PETA, מיליוני בעלי חיים – בינהם שועלים, שפנים, צ'ינצ'ילות ואפילו חתולים וכלבים – עוברים מדי שנה התעללות קשה בחסות "תעשיית הפרווה". הם מוכים, מחושמלים, נחנקים ועורם מופשט מהם בעודם בחיים. למרות ההתגייסות של מלכות היופי למטרה, כלי התקשורת בארצות הברית מזכירים כי במרבית טקסי מלכות היופי מעניקים מוצרי פרווה כפרסים לזוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully