וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אם ובנה נפגשו אחרי 22 שנים בזכות פייסבוק

אישה מטקסס כתבה בפייסבוק שהיא מחפשת את בנה, אותו מסרה לאימוץ לפני 22 שנה. ארבעה ימים בלבד לאחר מכן הופיעה על הקיר שלה ההודעה: "הנה אני אמא"

הסיפור הזה יכול להתרחש רק בעידן הרשתות החברציות בו אנו חיים: ב-3 ביוני פרסמה שרי אלביס תמונות לפייסבוק של בנה התינוק – אותו מסרה לאימוץ לפני 22 שנים. אלביס, תושבת טקסס הוסיפה גם תמונה שלה אוחזת שלט בו כתוב "אני מחפשת את בני. הוא נולד ב-3 ביוני 1991. הוא בן 22 היום. הוא נולד בשם ג'וזף אדוארד סנז". ארבעה ימים לאחר מכן הופיע על הקיר שלה בפייסבוק הכיתוב "הנה אני, אמא", אותו כתב קלארק אולדרידג’, היום כאמור בן 22. על פי הדיווח ב-KTRE השבוע הם נפגשו לראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהחלה את הכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיונות שהעניקה לתקשורת סיפרה אלביס כי כשהיתה בת 17 היא נכנסה להיריון, אך נאלצה למסור את התינוק לאימוץ כי לא יכלה לטפל בו. “לא רציתי לעשות את זה, אבל הייתי צריכה לבחור בין למסור את בני למשפחה אחרת, שתוכל לטפל בו ולתת לו הזדמנות אמיתית בחיים, או לתת לו למות בזרועותיי”.

לאיחוד המרגש אחראית לא רק רשת פייסבוק אלא גם אשה אותה אינה מכירה בשם שרי ריילי. ריילי, שראתה את הפרסום של אלביס בפייסבוק החליטה לעזור לה ובדקה ברשומות המדינה את פרטי הילדים שנולדו באותו תאריך וגילתה שבאותו יום נולדו רק ארבעה בנים, וכך איתרה את בנה של אלביס. הבן סיפר כי תמיד ידע שהוא מאומץ וכי הוא מבין את הסיבות בגללן נמסר לאימוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפגש המרגש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר המפגש פרסמה האם המאושרת תמונות שלה ושל בנה, הודתה לכל מי ששיתף את התמונה והוסיפה "כעת המשפחה שלנו שלמה. אני כל כך שמחה שהוא בבית. אני לא מסוגלת להספיק לבהות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully