וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: פעולת "תג מחיר" במזרח ירושלים

14.6.2013 / 16:54

שתי מכוניות הוצתו ועל קיר חניון רוססה הכתובת "תג מחיר". עדי ראייה לאירוע סיפרו כי הבחינו במכונית נוסעת לעברם ונמלטת. אתמול הושחתו קברים בבית עלמין נוצרי ביפו

צילום: מצלמת אבטחה, רויטרס; עריכה: טל רזניק

שני כלי רכב הוצתו הלילה (שישי) בחניון מכוניות בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים. מצלמת אבטחה שהוצבה בחניון הצליחה לתעד את רגע ההצתה והפיצוץ. אחד הרכבים ניזוק באופן קשה מהפיצוץ והרכב השני נפגע בינוני, וכן על הקיר במקום רוססה הכתובת "תג מחיר". משטרת ירושלים פתחה בחירת נסיבות האירוע.

"בשלוש בלילה ארבעה אנשים באו והציתו את המכונית הזו ואת המכונית הקטנה", סיפרה עדת ראייה להצתה, נג'ווה עלמי. "שתי דקות אחר כך, הבן שלי שהיה בחוץ עם חבריו, חזר. הם ראו מכונית באה לעברם אז הם ברחו. הוא קרא מיד למכבי האש ולמשטרה", שחזרה עלמי. "זה מאוד מסוכן, אם היא הייתה מתפוצצת. המכונית הגדולה עלולה הייתה להעלות באש את הבניין כולו משום שהיא מלאה סולר והיא גדולה".

אתמול אותרו כתובות "תג מחיר" וסמלי מגן דוד על קברים בבית העלמין הנוצרי-אורתודוקסי ביפו. ברחוב מכלול יופי הסמוך לבית הקברות רוססה כתובת על גבי חומת בניין מגורים ונוקבו גלגליהם של חמש מכוניות שחנו בסמוך. ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) התייחס לדברים ואמר: "הרוח הגזענית המצחינה שנושבת מההנהגה בירושלים מגיעה לכל חלקי הארץ – וזו התוצאה. הטרוריסטים העלובים של תג מחיר מרגישים את הקריצה ואת העלמת העין של השלטונות, והרשו לעצמם להשחית קברים נוצרים ביפו, ולרסס כתובות נאצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully