וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות "נוצרים קופים" רוססו על כנסייה בירושלים

31.5.2013 / 11:47

הכתובות רוססו גם על כלי רכב שחנו בסמוך לכנסייה וצמיגיהם נוקבו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. אתמול אירעו ארבעה מקרים של פעולות "תג מחיר" ברחבי יהודה ושומרון

כתובות מרוססות בנוסח תג מחיר, שבין השאר כללו את המילים "נוצרים קופים", "ישו קוף" ו"נקמה", התגלו היום (שישי) על קיר כנסיית הדורמציון בירושלים ועל כלי רכב הסמוכים לה. כמו כן, נוקבו צמיגיהם של הרכבים. משטרת ירושלים פתחה בחקירת המקרה. אתמול אירעו ארבעה מקרים של פעולות תג מחיר ברחבי יהודה ושומרון, כשהחשד במשטרה הוא שמדובר בפעולות יזומות של פעילי ימין קיצוניים לציון יום ה-30 למותו של אביתר בורובסקי מיצהר שנרצח בצומת תפוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבוע גילו תושבי רחוב שמיר שבגילה כי נפלו קורבן לפעולת טרור יהודי. ברחוב, בו חיים תושבים בדו קיום, נמצאו חמישה כלי רכב שצמיגיהם נוקבו ועליהם רוססו כתובות "תג מחיר". שלושה מהם היו שייכים לערבים ואילו שניים היו שייכים ליהודים. "אנו ביחסים טובים עם כל השכנים שלנו ובחיים שלי לא חשבתי שיקרה פה לנו כזה דבר", אמר אז ראעד, שמכונית של בני משפחתו הושחתה.

שבוע קודם לכן הושחתו מספר מצבות בכפר א-סאוויה שמדרום לשכם. על המצבות רוססו כתובות נאצה, ובין היתר נכתב שם "אביתר" ו"נקמה", לצד מגני דוד. כתובות דומות רוססו גם על קיר חנות בכפר השוכן לא הרחק מצומת תפוח, וכן נוקבו צמיגיהם של חמישה טרקטורים שהיו במקום. כמו במקרה שאירע אתמול, גם אז ייחסה המשטרה את האירועים למחאה על פיגוע הדקירה בצומת תפוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully