וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לאירוע לב: שר החינוך הובהל לבית החולים

השר פירון פונה לבילינסון לאחר שחש ברע במהלך הטיסה חזרה ארצה מהביקור עם ראש הממשלה בפולין. לאחר בדיקות הושאר להשגחה ללילה. לשכתו: הוא בהכרה ומתקשר עם הסובבים אותו

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

שר החינוך שי פירון הובהל אמש (חמישי) לבית החולים בילינסון בפתח תקווה לאחר שחש ברע במהלך הטיסה חזרה ארצה מביקור שערך בפולין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרים נוספים. פירון, שחש ברע כבר במהלך ההמראה, נח בזמן הטיסה. אמבולנס שהוזמן עבורו באמצעות הטלפון הלווייני שהיה במטוס חיכה לו בנמל התעופה בן גוריון, ועם הנחיתה הוא פונה לבית החולים. כבר במהלך הנסיעה באמבולנס נערכו לשר בדיקות רפואיות, בעקבותיהן הוחלט כי אכן יש צורך לפנותו לבית החולים. בעקבות בדיקות נוספות, הוחלט להשאירו בבית החולים להשגחה למשך הלילה.

מלשכתו של פירון נמסר כי השר חש בטוב כעת וכי הוא החליט להגיע לבית החולים כאמצעי זהירות, לאחר שבמהלך הטיסה הומלץ לו להיבדק אצל רופא. עוד נמסר כי הוא בהכרה ומתקשר עם הסובבים אותו. לפי שעה, אין עדיין אבחנה רפואית באשר לסיבה שהובילה את השר לחוש ברע, אולם יש חשש כי הוא לקה באירוע לב.

ישיבת סיעה, מפלגת יש עתיד. מאי 2013. נועם מושקוביץ
השר פירון/נועם מושקוביץ

מנהל המערך לקרדיולוגיה בבית החולים בילינסון, פרופ' רן קורנובסקי, סיפר כי פירון חש בטוב. "הוא חש ברע במהלך טיסה חזרה מפולין", אמר. "חיכה לו אמבולנס והוא הועבר אלינו לחדר המיון, נבדק על ידי צוותים של חדר המיון וצוותים קרדיולוגיים. לאחר מספר בדיקות שערכנו, החלטנו להמשיך להשגיח עליו לפחות עד מחר... אנחנו רגועים ואני חושב שגם הוא רגוע וכרגע הכל נראה בסדר".

ראש הממשלה והשרים חנכו אתמול תערוכת קבע חדשה בנושא השואה במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו בפולין. נתניהו, שנשא דברים בטקס, הודה לממשלת פולין על "השותפות החשובה בהנצחה הזאת", ואמר: "כולנו יודעים שאש ההשמדה של הנאצים כוונה בראש וראשונה ליהודים, אבל מהר מאוד היא התפשטה וכילתה רבים אחרים, כפי שקרה גם כאן. מה שהתחיל כשנאת יהודים, שאיש לא בלם אותה בזמן, הביא לפשע הגדול ביותר בהיסטוריה, ולאיום הגדול ביותר על עתיד האנושות".

נתניהו התייחס לאנטישמיות ברחבי העולם, ואמר: "יש האומרים שביחס ליהודים העולם השתנה אחרי השואה. ואני שואל מה באמת השתנה? שנאת היהודים לובשת צורה ופושטת צורה, אך היא נשארה בעינה... העולם התרגל מהר מאוד לכך שמצהירים 65 שנה אחרי השואה על כוונה להשמיד מיליוני יהודים – העולם כמנהגו נוהג. וגם ההססנות המדינית, ההססנות של המדינות הנאורות מלפעול נגד משטרים קיצוניים שמאיימים עלינו ועל שלום העולם – גם היא לא השתנתה. הדבר היחיד שבאמת השתנה, זה יכולתנו ונחישותנו לפעול כדי להגן על עצמנו ולמנוע שואה נוספת. אמת זאת מטילה עלינו אחריות כבדה ומתמדת – להבטיח בכל דרך את עתידה וביטחונה של מדינת ישראל מול מבקשי נפשנו. זוהי צוואתם של ששת המיליונים, אחינו ואחיותינו שנספו בשואה, זוהי חובתנו – וכך נפעל".

עדכון ראשון: 20:52

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לקריאה נוספת
נתניהו בפולין: היעד שלי – מדינה פלסטינית מפורזת
מביך: נתניהו התנער מהצהרה משותפת עם הפולנים

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il
לפניות לכתבת מיכל רשף: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully