וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע: פלסטיני עם סכין נורה במחסום קלנדיה

החשוד הגיע למחסום שמצפון לירושלים עם סכין שלופה בידו. משלא נענה לקריאות לעצור, ירו לעברו המאבטחים ופצעו אותו קל-בינוני. לאחר הירי, פלסטינים יידו אבנים לעבר המחסום

ניסיון דקירה מצפון לירושלים: פלסטיני נורה הערב (חמישי) במחסום קלנדיה שליד רמאללה לאחר שעל פי החשד הגיע למקום על מנת לבצע פיגוע דקירה. החשוד נורה בפלג גופו התחתון על ידי מאבטחים אזרחיים שהיו במקום ונפצע באורח קל-בינוני. הוא טופל במקום על ידי אנשי האבטחה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. אין נפגעים בקרב אנשי האבטחה.

על פי החשד, הפלסטיני התקרב לעבר המחסום עם סכין שלופה בידו. הכוח שהיה במחסום פתח בנוהל מעצר חשוד, במהלכו ירה באוויר, אולם החשוד המשיך להתקרב לעבר המחסום והכוח פתח בירי לעבר פלג גופו התחתון. בעקבות התקרית, יידו פלסטינים לעבר חיילי צה"ל במקום.

עימותים במחסום קלנדיה ביום האדמה, מרץ 2012. עומר מירון
הפלסטיני התקרב למקום עם סכין שלופה בידו. מחסום קלנדיה/עומר מירון

אתמול הוגש לבית המשפט הצבאי בשומרון כתב אישום נגד סלאם זגל, הנאשם ברצח אביתר בורובסקי אשר אירע בסוף חודש אפריל בצומת תפוח. על פי כתב האישום, תכנן הנאשם לרצוח מתיישב יהודי. לצורך כך, הצטייד בסכין ומשהגיע לצומת תפוח וזיהה את בורובסקי כחובש כיפה וחמוש באקדח - דקר אותו בחזהו. מיד לאחר מכן נטל הנאשם מהמנוח את אקדחו וביצע ירי תוך כדי מנוסה, הן לעבר המנוח והן לעבר חיילי צה"ל שהיו במחסום הסמוך.

לפני כשבועיים אירעו ארבעה מקרים של פעולות "תג מחיר" ברחבי יהודה ושומרון. במשטרה חושדים כי בכל המקרים מדובר בפעולות יזומות של פעילי ימין קיצוניים לציון יום ה-30 למותו של בורובסקי, תושב יצהר בן 32. זאת, לאחר שכשבוע לאחר פיגוע הדקירה בתפוח, הושחתו כמה מצבות בכפר א-סאוויה שמדרום לשכם. על המצבות רוססו כתובות, ובהן "אביתר" ו"נקמה", לצד מגני דוד. כתובות דומות רוססו גם על קיר חנות בכפר השוכן לא הרחק מצומת תפוח וכן נוקבו צמיגיהם של חמישה טרקטורים שהיו במקום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully