וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות: תלה את בתו בשרשראות במקלחת

קובי מנדל

13.6.2013 / 16:10

שוטרים שהגיעו לבית המשפחה בגליל המערבי מצאו את הנערה כפותה בשרשראות ותלויה לתקרה. אביה טען שהעניש אותה בעקבות התנהגותה. ההורים נעצרו, הבת הועברה במצב קל לטיפול

נערה בת 17 מאחד היישובים בגליל המערבי נמצאה בשעות הצהריים (חמישי) כשהיא כפותה ותלויה באמצעות שרשראות לתקרה במקלחת בבית הוריה. שוטרי תחנת שפרעם, בפיקודו של ניצב-משנה רמי ניימרק, מצאו את הנערה שדיממה מראשה לאחר שבמוקד המשטרה התקבלה הודעה אנונימית על כך. בסריקות בבית גילו השוטרים את הנערה באמבטיה, כשהדלת הייתה נעולה. השוטרים סיפרו כי הנערה הייתה המומה ולא הצליחה לתקשר איתם.

שוטרים מתחנת שפרעם חילצו נערה שהוכתה ונכבלה בשרשראות על ידי אביה בחדר האמבטייה , יוני 2013. חטיבת דובר המשטרה
השוטרים שהגיעו לבית המשפחה עם השרשראות/חטיבת דובר המשטרה

אביה של הנערה, שהיה היחיד בבית בזמן הגעת השוטרים, נעצר. לטענתו, זוהי דרכו החינוכית להעניש את בתו שלא התנהגה כראות עיניו. מאוחר יותר, עצרו שוטרי תחנת שפרעם גם את האם, בשנות החמישים לחייה. ההורים הועברו לחקירה בתחנת שפרעם. הנערה הועברה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנצרת.

שוטרים מתחנת שפרעם חילצו נערה שהוכתה ונכבלה בשרשראות על ידי אביה בחדר האמבטייה , יוני 2013. חטיבת דובר המשטרה
הנערה נמצאה כשהיא תלויה לתקרה ומדממת מראשה/חטיבת דובר המשטרה

אתמול הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום על מסכת התעללויות מזעזעת ב-22 ילדים, תושבי מג'דל כרום במשך כעשר שנים בידי הוריהם, זאת, על פי הוראות שקיבלו ממוניב פרחאת ששימש ראש כת אליה השתייכו ההורים. כתב האישום נגד פרחאת שנעצר לפני כשלושה שבועות, כולל בין היתר אישומים של תקיפת קטין או חסר ישע, שידול לכליאת שווא, שידול להתעללות בקטין או בחסר ישע, התעללות בקטין או בחסר ישע, מעשים מגונים ועבירות נוספות.

בכתב האישום שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז חיפה נטען שפרחאת בן ה-57 עמד בראש קבוצה הקרויה "ג'מאעת מוניב", שכללה חמש משפחות המתגוררות בשכנות במג'דל כרום, ונהגה להיפגש מספר פעמים מידי שבוע. במהלך המפגשים, היה הנאשם מעביר להם שיעורי דת ותפילה וחברי הקבוצה היו מתייעצים עמו בענייני יחסיהם האישיים וחינוך הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully