וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עב"מים שצולמו באמריקה והקשר לטום קרוז

חובבי העב"מים טוענים כי בחצי שנה האחרונה יש עלייה ברורה במספר העב"מים שהופיעו בשמי כדור הארץ. כעת הם מפרסמים מספר סרטונים שמוכיחים את טענתם, או שלא?

מה קורה מעלינו בשמיים? עצמים בלתי מזוהים (עב"מים) צולמו לאחרונה מעל ויסקונסין בארה"ב ובקולומביה ואף נצפו על ידי טייסים בשמי אנגליה. על פי הדיווח בהאפטינגטון פוסט, העצמים -–השונים זה מזה – שווים בדיקה.

בווידאו הראשון ניתן לראות עצם ענק בצורת סיגר שצולם בסוף חודש מאי בשמי ויסקונסין. באתר UfoBook שבו הוא פורסם, נכתב כי "העב"מ צולם בערב גשום בצפון אפלטון. הוא מרחף בנקודה אחת ואז פונה באיטיות. הצלם של הסרטון הבחין בו כשהסתכל מהחלון ומיהר להביא את המצלמה".

סוכן ה-FBI לשעבר בוב הנסן שבדק את הצילום טען כי מדובר לדעתו בעיבוד מחשב. לדבריו "אין שום הוכחה כי החפץ פונה, למרות הכיתוב המצורף לו. אני חושב שהם עשו עבודה טובה בצילום אבל נראה שלא מספיק. התנועה חלקה מדי ונראית כתוצר של מחשב. החפץ לא יכול להשאר במקום אחד בלי שנראה תנודה של הרוח. ניתן לראות את העננים זזים ועצם הנמצא בשמיים לידם יהיה חייב להגיב לאותה רוח".

כמה ימים לאחר מכן דיווחו מספר עדי ראייה בערים שונות בקולומביה כי ראו וצילמו משהו בשמיים שהם לא מצליחים לזהות. על פי הדיווח בתקשורת המקומית, התושבים סיפרו כי ראו אורות אדומים המרחפים בשמיים. למרות שראש העיר פרדרה הסביר כי האור נבע מזיקוקים שנורו על ידי הצבא במהלך תרגיל, עדי הראייה מסרבים להאמין לו.

חללית או זיקוק?

"הסרטון הקולומביאני נראה אמין", אמר סוכן ה-FBI לשעבר הנסון, "אבל אני מסכים עם ראש העיר כי ככל הנראה מדובר בזיקוקים. בסירטון ניתן לראות כי האור משתקף בעננים כמו זיקוק, בנוסף הוא נמצא בתנועה לכיוון מטה ולא למעלה. כמו כן, הוא נעלם מאחורי הענן או נכבה, אולם אין שום סימן כי מדובר בתנועה לא רגילה". למרות דברים אלו, חובבי העב"מים מסרבים כאמור להאמין וטוענים כי בחצי שנה האחרונה יש עלייה ברורה במספר העב"מים שהופיעו בשמי כדור הארץ.

טייסים ראו עב"מים מעל מרכז הסיינטולוגיה

בפרסום האחרון שמסעיר השבוע את בריטניה ופורסם בהרחבה בתקשורת המקומית, מסופר על דיווח של שלושה טייסי בואינג 777, שעמדו לפני נחיתה במחוז סאסקס שבאנגליה כשהבחינו בשש דיסקיות מתכת שטוחות וכסופות מרחפות בשמיים. אם הדיווח הזה לא מספיק לכם, העצמים נצפו בדיוק מעל מרכז הסיינטלוגיה בעיר - דת המאמינה באופן גלוי בקיומם של חייזרים.

על פי הדיווח של הטייסים, כלי הטיס הזרים אף אותרו באמצעות סריקת מכ"ם - ואז נעלמו. הטייסים הודיעו על המקרה למחלקה לבקרה אווירית שפתחה בחקירה וטענה כי ככל הנראה מדובר בבלונים או עפיפונים, אך לא סיפקה הסבר מדוע וכיצד הם נעלמו כל כך מהר.

מה שמוסיף למסתורין סביב התקרית המוזרה, היא העובדה שלמחרת היום שבו היא ארעה, ביום האחרון של שנת 2012, יצאו מאמיני הכת, ביחד עם השחקן טום קרוז, לחצוב מסר לחייזרים בהרים בניו מקסיקו.

עוד בנושא
צפו: מדוע טסים עב”מים אל תוך לוע הר הגעש?
צפו: ראסל קרואו צילם עב"מ באוסטרליה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully