וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה שנחטפה להוריה: "היכו אותי בראש וכיסו את עיני"

13.6.2013 / 19:05

בת ה-5 שנחטפה על פי החשד על ידי שני נתינים סודנים אתמול בגינה בבירה סיפרה על שאירע. אביה: "עדיין לא מבינים איך זה קרה לנו". החשודים: עזרנו לה לחצות את הכביש

"הכל קרה נורא מהר. אנו עדיין לא מבינים איך זה קרה לנו", כך אמר היום (חמישי) מוטי, אביה של הילדה בת החמש שעל פי החשד כמעט ונחטפה אתמול בירושלים בידי שני סודנים שתכננו לבצע בה מעשים מגונים. בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר האב כי אמה של הילדים עזבה אותה "לכמה דקות" וכשחזרה, הבת כבר לא הייתה בגינה. "נורא פחדנו", תיאר. "רצתי לצומת כדי לנסות לחפש אותה. אני שמח מאוד שהשוטרים באו מהר ושהילדה שבה אלינו בריאה ושלמה". לדברי האב, הבת המפוחדת סיפרה להוריה כי החשודים "כיסו את ראשה ונתנו לה מכה בראש". "דאגנו לה מאוד, אנו שמחים שזה נגמר בשלום ורוצים שיניחו לנו לכמה ימים עד שדברים יתבהרו", הוסיף.

גם תושבי רחוב ברניקי בבירה עדיין מנסים לעכל את מה שאירע. "הסודנים פשוט באו ולקחו את הילדה ביד", סיפר לוואלה! חדשות אחד מתושבי הרחוב. בית משפט השלום בעיר הורה בצהריים להאריך את מעצרם בשלושה ימים. נציג המשטרה בדיון, רב-סמל בכיר ג'קי בן יקר, אמר כי השוטרים איתרו את שני החשודים כשהם אוחזים בידה של הילדה. "עולה חשד סביר לפגיעה בילדה. שני המשיבים (החשודים - י.א) נחקרו ולטענתם הילדה הלכה אחריהם. הילדה אמרה להוריה שנתנו לה (לדבריהם י.א) מכה בראש וכיסו את עיניה". אמר נציג המשטרה. במהלך החקירה טענו השניים כי לא ניסו לחטוף את הילדה - אלא ביקשו לעזור לה לחצות את הכביש, אך לאחר מכן שינו את גרסתם.

עמוס, תושב השכונה, אמר כי הבנות שלו "שיחקו בערב בגן המשחקים מתחת לבית, עם שאר ילדי השכונה כפי שהן עושות כמעט מדי ערב". לדבריו, יחד עם הילדה שנחטפה שיחקה גם אחותה הפעוטה, בת שנתיים וחצי. "בשלב מסוים שמעתי צעקות והבנתי שמשהו לא טוב קרה", ציין. שכן נוסף סיפר כי הבחין בשני החשודים עם הילדה. "הם אפילו לא רצו, אלא הלכו באיטיות. דקה אחרי זה אמה של הילדה הגיעה לגינה ושאלה את הילדים ששיחקו במקום היכן היא", אמר השכן. "הם אמרו לה בתמימות 'באו שני אנשים שחורים ולקחו אותה'". לדבריו, "הילדים כלל לא הבינו שקרה כאן משהו לא בסדר". אורנה, תושבת השכונה, הביעה זעם לאור חששה לאפשר לילדיה לשחק גינה. "הסודנים עושים לנו צרות. כבר אף אחד לא יכול לתת לילדים שלו לשחק בחוץ לבד, נעשה כאן שיקגו. אנו חיים בפחד".

הילדה לא הותקפה מינית

אמה של הילדה, שהבחינה בשני הגברים מתרחקים עם הילדה בזרועותיהם, הזעיקה את כוחות המשטרה. שוטרי מרחב מוריה בשיתוף יחידת האופנועים של יס"מ, הגיעו למקום וערכו סריקות אחר הילדה והגברים. לאחר זמן קצר לכדו השוטרים את השניים, כשהילדה ברשותם ליד צומת פת בעיר. היא נמצאה בריאה ושלמה. לדברי השכן, אביה של הילדה, שנושא נשק ברישיון, רץ אל הצומת כדי להציל אותה, אך השוטרים הקדימו אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכולים לתת לילדים לשחק בחוץ. הגינה בירושלים שבה אירעה לכאורה החטיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לשלול אפשרות שהילדה הותקפה מינית על ידי השניים, היא הועברה במהלך הלילה למרכז בת עמי, לנפגעי תקיפה מינית, בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. הילדה עברה הערכה רפואית, ובעקבותיה התברר כי השניים לא הספיקו לבצע את זממם. הטיפול בילדה הועבר לאחריות רשויות הרווחה וגורמים פסיכולוגיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully