וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 2 סודנים חטפו בת 5 בירושלים במטרה לתקוף מינית

13.6.2013 / 0:21

שני אזרחים זרים שידלו את הילדה לבוא עמם ליד ביתה. אמה, שהבחינה בחוטפים, הזעיקה שוטרים שלכדו את השניים, ולקחו אותם לחקירה. ככל הנראה הם לא הספיקו לבצע בילדה את זממם

שני אזרחים סודנים חטפו אמש (רביעי) ילדה בת חמש מסביבת ביתה ברחוב ניקנור בירושלים, לפי החשד בכוונה לתקוף אותה מינית בגן ציבור סמוך. ככל הנראה, השניים שידלו את הילדה לבוא עמם. אמה של הילדה, שהבחינה בשניים מתרחקים עם הילדה בזרועותיהם הזעיקה את כוחות המשטרה.

שוטרי מרחב מוריה בשיתוף יחידת האופנועים של יס"מ הגיעו למקום תוך דקות ופתחו בסריקות. לאחר זמן קצר לכדו השוטרים השניים, כשהילדה ברשותם. הילדה נמצאה בריאה ושלמה, וככל הנראה השניים לא הספיקו לבצע בה את זממם. היא נלקחה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, על מנת לשלול את החשד באופן סופי. שני החשודים נלקחו לחקירה במשטרת מרחב מוריה.

חשד לרצח ביפו, צעיר נורה בגן ציבורי, מאי 2012. יותם רונן
ככל הנראה, החוטפים לא הספיקו לבצע בילדה את זממם/יותם רונן

לפני כמה חודשים פרץ נתין זר מסודן, בן 22, לדירה בשכונת יד אליהו בתל אביב, וניסה לתקוף ילדה בת שמונה. על פי החשד, הוא נכנס לבית דרך חלון המטבח, פנה לחדר בו ישנה הילדה וניסה לתקוף אותה מינית. האם, שהתעוררה מהרעש נכנסה לחדר, אז התנפל עליה הפורץ ודקר אותה. מיד לאחר מכן התעורר אב המשפחה, הכה את הפורץ והצליח להשתלט עליו. האם פונתה לבית החולים וולפסון, כמו גם בתה, שם ייבדק האם היא נאנסה. האזרח הזר פונה לבית החולים איכילוב כשהוא פצוע קשה בראשו, מחוסר הכרה, מורדם ומונשם. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

(עדכון ראשון: 23:00)

אזור התקרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully