וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בוטלו אישומי הסרסרות נגד שטראוס-קאהן

בית המשפט בצרפת ביטל את האישומים נגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר - התיק הפלילי השלישי בשנה אחת נגדו שעסק בעבירות מין. קו ההגנה שלו טען כי "תאווה אינה פשע"

בית המשפט בצרפת ביטל את האישומים נגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומניק שטראוס-קאהן, בפרשת רשת הזנות האקסקולסיבית שנחשפה בספטמבר 2011 – כך דיווחה היום (שלישי) רשת פראנס 24. התובע הכללי של צרפת המליץ היום לסגור את החקירה נגד שטראוס-קאהן שהואשם ב"סרסרות בנסיבות מחמירות". השופטים החוקרים החליטו, כאמור, לקבל את ההמלצה.

בחודש מרץ של השנה שעברה הוגשו נגדו באופן רשמי אישומים ראשוניים בפרשה - התיק הפלילי השלישי בשנה אחת שעסק בעבירות מין שבהן הואשם שטראוס-קאהן בן ה-64, שנאלץ לוותר על מועמדותו לנשיאות צרפת, אף שהיה המוביל במרוץ. שמו של שטראוס-קאהן עלה במסגרת חקירה משטרתית בעניין רשת נערות ליווי שפעלה בעיר ליל שבצפון המדינה.

דומיניק שטראוס-קאהן מחוץ לביתו בפריז. דצמבר 2012. רויטרס
הודה כי היה מעורב ביחסי מין עם זונות ואף השתתף באורגיות. שטראוס קאהן בשלהי השנה שעברה/רויטרס

על פי הפרסומים בצרפת, בעיר נחשפה רשת מסועפת של "ייבוא" נערות ליווי מבלגיה למלונות יוקרה בעיר, לשירותם של לקוחות רמי מעלה. כמה בני אדם נעצרו, ובהם מנהל מלון "קרלטון" בעיר. שטראוס-קאהן, לפי הדיווח, נהנה משירותיה של הרשת, שאף שלחה עבורו פרוצות לארצות הברית. כמו כן נטען כי שטראוס-קאהן השתתף במסיבות מין שארגן בפריז אחד מראשי הרשת.

קו ההגנה של שטראוס-קאהן היה כי "תאווה אינה פשע". צוות הסנגורים שלו טען כי שטראוס-קאהן נתון לרדיפה בשל "הרגליו המתירניים". הם הודו כי מרשם היה מעורב ביחסי מין עם זונות ואף השתתף באורגיות (או כפי שכינו אותן: "אסיפות מתירניות שבהן נכחו חבריו ונשים שהן חברות של חברים שלו") באירועים שונים בעיר ליל, בפריז ואף בוושינגטון במהלך 2010 ו-2011 - אך טענו כי לא היה מודע למקצוען של אותן צעירות, ובוודאי לא היה מעורב בהעסקתן, כפי שטענה התביעה.

זוהי אינה ההסתבכות הראשונה של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר: כחצי שנה לפני שנחשפה פרשת רשת הזנות, בוטל נגדו כתב האישום בארצות הברית בגין ניסיון לאנוס חדרנית בבית מלון, כחמישה חודשים אחרי שגם בצרפת נסגר תיק חקירה נוסף נגדו, שנפתח בעקבות תלונתה של העיתונאית טריסטן בנון, ולפיה ניסה לאנוס אותה בשנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully