וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "על נתניהו לבחור אם ה'דנוניזם' ישתלט"

10.6.2013 / 15:38

שרת המשפטים ביקרה את דברי סגן שר הביטחון שטען כי אין רוב בממשלה לפתרון שתי המדינות, ודרשה מיש עתיד לקחת חלק בקידום התהליך המדיני. "היא צריכה להיות יותר אקטיבית"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: מיכאל ברגמן

הביקורת על דבריו של סגן שר הביטחון נמשכת: אחרי השרים פרץ ויעלון, גם שרת המשפטים ציפי לבני (התנועה) מבקשת להתנער מהאמירה של סגן השר דני דנון, שטען בראיון כי "הממשלה מתנגדת לפתרון של שתי מדינות לשני עמים".

בפתח ישיבת סיעתה אמרה יו"ר התנועה כי "ראש הממשלה יצטרך להחליט אם הוא נותן ל'דנוניזם' - קבוצה קיצונית שלא רוצה בהסדר שלום - להשתלט על עמדת הממשלה, או (לתת יד) לקבוצה שמאמינה שהסדר שלום הוא אינטרס חיוני לישראל".

לבני לא הסתפקה בביקורת נגד דנון והפנתה אצבע מאשימה גם לעבר שותפה אחרת בקואליציה. "הציפייה שלי היא גם מיש עתיד, שהודיעה שלא תשב בממשלה שלא תקדם הסדר מדיני, שתהיה יותר אקטיבית בנושא הזה. ראש הממשלה אמר 'שתי מדינות לשני עמים', אנחנו התחייבנו בנושא הזה, וגם יש עתיד".

שרת המשפטים התייחסה גם לחוק השוויון בנטל שאושר בוועדת השרים המיוחדת, ואמרה שעמדתה היא כי אבחנה "בין כיפה וכיפה ובין ישיבה לישיבה היא אינה חוקתית". היא הצהירה שהתנועה לא תתמוך בהצעת חוק שאינה שוויונית בין ישיבות חרדיות לבין ישיבות הסדר. "שוויון בנטל צריך להיות שוויון אמיתי", סיכמה.

דני דנון בדיון בפסילתה של חנין זועבי בבית המשפט העליון, דצמבר 2012. בן קלמר
אמירה שהקימה עליו מתנגדים רבים. סגן השר דנון/בן קלמר

אתמול התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למתיחות שהתגלעה בממשלה לאור דבריו של דנון שטען כי יש רוב לדעתו - נגד פתרון שתי המדינות. "אשוחח עם שר החוץ קרי, ויחד ננסה למצוא פתח למשא ומתן שיתבסס על מדינה פלסטינית מפורזת שמכירה במדינה היהודית. וכדי שזה יקרה הממשלה חייבת לתפקד כמקשה אחת", אמר נתניהו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully