וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוש של הנרצחת: "היא מלאכית, סירבה להגיש תלונה"

7.6.2013 / 16:12

אמנם לפני ארבע שנים הם נפרדו וכבר שנתיים שהם גרושים, אך בעלה לשעבר של הנרצחת בירושלים שמר עמה על יחסים טובים. "אני לא מעכל, קיוויתי שנישאר חברים לעוד הרבה זמן"

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

זמן קצר לאחר רצח האישה בירושלים, התכנסו הבוקר (שישי) בעלה לשעבר וחבריה בסמוך לביתה כשהם המומים ואבלים. על פי חשד המשטרה, הרוצח הוא בן זוגה של הנרצחת, נתין זר, וחבריה סיפרו כי מדובר באדם בעל אזרחות אריתראית שככל הנראה ניסה להתאבד בשתיית חומר ניקוי לאחר המקרה. "היא נפרדה ממנו והוא רצה לחזור אליה. היא סיפרה שהוא היה עוקב אחריה, מטריד, מאיים והיא חששה ממנו", אמר לוואלה! חדשות ממויה מנגשה, בעלה לשעבר של הנרצחת. השניים לא חיים ביחד כבר ארבע שנים והתגרשו באופן רשמי לפני כשנתיים.

גבר דקר למוות את חברתו לשעבר וניסה להתאבד באמצעות שתיית חומר ניקוי בירושלים. טלי מאייר
הבית בו אירע הרצח/טלי מאייר

מנגשה, ששמר על קשר עם האישה, הוסיף כי גרושתו סירבה להתלונן במשטרה. "באופן טבעי לא מדובר באישה נקמנית. זוהי אישה מיוחדת, נשמה טובה והיא לא רצתה לפגוע בו". הוא הוסיף: "אני עדיין לא מעכל, פשוט מאוד. זה צמרמורת. כל אזרח מחר-מחרתיים יכול להירצח. חשוב מאוד שהמדינה תטפל בעניין, אני לא מבין. ממש מפקירים את האזרחים פה". מנגשה ציין כי לא הכיר את בן הזוג החשוד ברצח, אך שמע כי ככל הנראה השניים היו בקשר מעל שנתיים וגרו ביחד שנה. "לפי מה ששמעתי היא רצתה להיפרד ממנו והוא דקר אותה, רצח אותה. זה לא בן אדם זה מפלצת. היא הייתה ממש מלאכית, אצילה. איבדנו הרבה הרבה", אמר. חבר אחר של הנרצחת סיפר גם הוא כי קרוביה ניסו לשכנע אותה להתלונן במשטרה, אך היא סירבה "ושילמה על כך בחייה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גבר דקר למוות את חברתו לשעבר וניסה להתאבד באמצעות שתיית חומר ניקוי בירושלים. טלי מאייר
זירת הרצח, היום/טלי מאייר

האישה, שהייתה בשנות ה-30 לחייה, עלתה לישראל מאתיופיה בראשית שנות ה-90 כנערה. אביה הביולוגי אינו בחיים ואמה נותרה באתיופיה, אותה היא נהגה לבקר מדי פעם. "בני משפחתה חיים באתיופיה ובארצות הברית אבל היא מאוד אהבה את המדינה ונשארה כאן", סיפר אחד החברים. מוקדם יותר הם ניסו לאתר את בני המשפחה השוהים בחו"ל כדי לספר להם את הבשורה המרה. זוהי אינה הטרגדיה הראשונה שפוקדת את המשפחה – לפני כשבע שנים נרצח אחיה של מונטגה. "אני המום ועדיין לא מעכל את מה שקרה. למרות שנפרדנו לפני ארבע שנים, היינו בקשר טוב מאוד. קיוויתי שנישאר חברים לעוד הרבה זמן", סיכם מנגשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully