וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הנרצחת: היא יצאה ערומה מהדירה וצרחה 'רוצחים אותי'

7.6.2013 / 11:20

בבניין הדירות של האישה מירושלים שעל פי החשד נדקרה על ידי חברה לשעבר, שלאחר מכן ניסה להתאבד, היו עדים לאירוע המזעזע. אחד השכנים סיפר: "הייתה שלולית דם בכניסה לדירה"

שכניה של האישה שנרצחה על פי החשד על ידי בן זוגה לשעבר הלילה (שישי) בדירתה בירושלים מזועזעים מהאסון שפקד את שכנתם. חלק מהשכנים היו עדים לאירוע, וסיפרו כי היא יצאה מהדירה כשהיא ערומה והחלה לצרוח. מעצרו של בן הזוג הוארך בחמישה ימים. הוא נעדר מהדיון בבית משפט השלום בירושלים מכיוון שהוא מאושפז, וייצג אותו עורך הדין מיכאל עירוני.

"סמוך לשלוש בבוקר שמענו צעקות 'דוקרים אותי, רוצחים אותי'", סיפר יעקב בועזיז, אחד השכנים. "ירדנו במהירות וראינו את הזוועה. הייתה שלולית גדולה של דם בכניסה לדירה. כמה שניות אחרי זה היא התמוטטה". לדבריו, השכנים עוד הספיקו לראות אותה מתמוטטת מחוץ לדירה, ואדם שלבש חולצה אפורה נמלט מהמקום. "הזמנו מד"א ומשטרה ולא נגענו כי פחדנו לגעת", הוסיף. שכן אחר סיפר שהוא היה עד למריבות רבות וצעקות בין השניים, בעיקר בסופי השבוע.

גבר דקר למוות את חברתו לשעבר וניסה להתאבד באמצעות שתיית חומר ניקוי בירושלים. טלי מאייר
זירת האירוע, הבוקר/טלי מאייר

האירוע התרחש לפנות בוקר, כאשר כפי הנראה הגיע הגבר, בשנות ה-30 לחייו, לדירתה של מי שהייתה חברתו במשך כשנתיים עד לאחרונה. האישה, בשנות ה-40 לחייה, פתחה את הדלת ואחרי ויכוח קצר, כך מעריכה המשטרה, הוא דקר אותה בפלג גופה העליון. תחילה היא נפצעה באורח קשה, אולם מאוחר יותר מתה מפצעיה בבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

לאחר המעשה, על פי החשד נטל הגבר חומר ניקוי ולגם ממנו בניסיון להתאבד, ואז נמלט מהמקום. בתום סריקות, הוא אותר על ידי המשטרה כשהוא אוחז סכין בידו וסביבו כתמי דם. הוא פונה לבית החולים שערי צדק, שם הוא מאושפז במצב קשה. חקירה נפתחה והשוטרים החלו לגבות עדויות מהחברה.

גבר דקר למוות את חברתו לשעבר וניסה להתאבד באמצעות שתיית חומר ניקוי בירושלים. טלי מאייר
השכנים הספיקו לראות את האישה מתמוטטת. בניין הדירות של הנרצחת/טלי מאייר

מפת אזור האירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully