וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ביפו: אלמונים ירו בגבר בביתו ונמלטו

7.6.2013 / 0:01

בני משפחתו של הגבר, בן 44, פינו אותו ממתחם פרדס דקה לבית החולים וולפסון בחולון, שם הרופאים קבעו את מותו. כוחות רבים של משטרה שהוזעקו למקום מחפשים אחר חשודים בירי

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

גבר בן 44 נרצח אמש (חמישי) בביתו ביריות ברחוב סהרון במתחם פרדס דקה ביפו. תושבים ששמעו את הירי הזעיקו כוחות מגן דוד אדום, אך בני משפחתו של הגבר לא המתינו להגעת הצוותים ופינו אותו ממקום הירי לבית החולים וולפסון בחולון. הרופאים שטיפלו בגבר, שנפגע בראשו, נאלצו לקבוע את מותו. כוחות רבים של משטרה שהוזעקו לפרדס דקה, עורכים סריקות אחר חשודים בירי. במשטרה חושדים שהרקע לירי הוא פלילי ועל פי המסתמן יבוצעו בשעות הקרובות מעצרים.

מדובר בתושב יפו שהשתייך לחמולה גדולה ומוכרת למשטרה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אלמוני נכנס לביתו של הגבר וירה בו. מפקד מרחב יפתח, ניצב-משנה דוד גז, הגיע למקום.

גבר בן 44 נורה למוות ביפו, יוני 2013. ניב אהרונסון
זירת הרצח ביפו/ניב אהרונסון

מוקדם יותר אתמול נפצע באורח קשה צעיר בן 25 באירוע ירי בלוד. עוברת אורח נפצעה באורח קל. הצעיר פונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אזור הירי ביפו

ביום שני החולף נרצח בביתו בכפר טרומן שמעון הרוש, בן 46. על פי החשד הוא הותקף על ידי שני רעולי פנים ליד ביתו. על פי עדויות שגבו השוטרים, הרוש חזר עם בת זוגו, כבת 30, מהליכה לילית לביתם שבכפר. השניים זיהו שני רעולי פנים בביתם, ואלה הופתעו מהגעת בני הזוג, תקפו את הרוש, המוכר למשטרה, באמצעות לום ונמלטו מהמקום. כתוצאה מכך, הוא נפצע באורח קשה מאוד בראשו. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה במקום במשך זמן ממושך, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

גבר בן 44 נורה למוות ביפו, יוני 2013. ניב אהרונסון
מת מפצעיו בבית החולים. זירת הרצח במתחם פרדס דקה/ניב אהרונסון
גבר בן 44 נורה למוות ביפו, יוני 2013. ניב אהרונסון
גבר בן 44 נורה למוות ביפו, יוני 2013/ניב אהרונסון
גבר בן 44 נורה למוות ביפו, יוני 2013. ניב אהרונסון
גבר בן 44 נורה למוות ביפו, יוני 2013/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully