וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזה הגדול הותיר את התלמידה מחוץ למסיבת הסיום

סערה בארצות הברית, לאחר שהנהלת בית ספר אסרה על תלמידה להכנס למסיבת הסיום של התיכון בשל המחשוף. "לא כל הנשים נבראו שוות ואי אפשר להשוות כדור גולף לאשכולית"

ליל מסיבת הסיום בתיכון הוא בדרך כלל ארוע משמח עבור בני הנוער האמריקאים, אולם עבור אחת הוא הפך להיות משפיל במיוחד בארוע שתופס כותרות בארצות הברית. בריטני מיינדר, בוגרת תיכון מסילברסדייל שבוושינגטון, טוענת כי הופלתה לרעה משום שנאסר עליה להיכנס לנשף הסיום עם השמלה איתה הגיעה. לדבריה, היא הגיעה למסיבה בבית הספר בשמלת סטרפלס, המיועדת לנשים גדולות חזה, אבל המורים לא נתנו לה להיכנס עד שהיא כיסתה את המחשוף שלה עם צעיף.

מינדר הגיעה למסיבת הסיום עם השמלה אותה קנתה בקנדה, אולם כשביקשה להיכנס אסרו עליה המורים להכנס עד שתכסה את החזה שלה בצעיף, כך דווח ב-AP. מסתבר, כי על פי הקוד של בית הספר מותר לתלמידות ללבוש שמלות סטרפלס רק אם החזה מכוסה.

"לדעתי, זה היה רק בגלל שאני בעלת חזה גדול ויש לי יותר מחשוף משלאר הבנות", אמרה לרשת ABC, "אבל זה לא שיש לי מה לעשות נגד זה". בריטני נכנסה למסיבה כשהיא מכוסה, אולם עזבה לאחר שעה בבושת פנים והוריה זועמים וטענים כי היא "סומנה" על ידי הנהלת בית הספר בשל מבנה גופה והם דורשים התנצלות פומבית. "לא כל הנשים זהות", אמרה קימברלי, אמה של בריטני, "אי אפשר להשוות כדורי גולף לאשכוליות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully